Skocz do zawartości

scotch2005

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Samochód

  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0

Osiągnięcia scotch2005

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Tak jak kolega wyzej napisal...jesli smigasz na którkie dystanse to ten filtr wczesniej czy pozniej narobi troche problemów. Ja osobiscie miałem tylko 1 raz problem (na poczatrku bo nie wiedziałem o co chodzi). Po przepaleniu z podłączonym komputerem, nie oszczedzam na benzynie i jezdze w miare dynamicznie(nie ciagne sie jak flaki z olejem). Ten filtr wymaga przepalania spalin, które sie w nim znajduja. Muszisz autko czasem przegonic (zwłaszcza kiedy wł ci sie informacja ostrzegająca o jego zapelnieniu. Wtedy wyjezdzasz na trase i gonisz go. Spaliny sie przepala, kontrolka zgasnie i znowu problem znika. Cała szkopuł w tym zeby temp z silnika dała rade przepalic caly ten syf w filtrze, a zeby to osignac musisz albo wyjechac na dluzsza trase, albo cisnąć pedał gazu na którszych dystansach. Ja swojego nie wywalam, nauczyłem sie juz z nim zyc chociaz bajer ten w Polsce pozostaje tylko nieuzytecznym bajerem (jak zreszta wszystko w naszym kraju).
  2. Witam. Chciałem wymienić żarówki do świateł mijania nie wyciągając reflektora. Prawdę mówiąc mam mały problem. Nie wiem za bardzo jak mam wyciągnąć starą żarówkę z zaczepów już pod tą osłonką plastikową (z samego reflektora). czy ją się po prostu wyciąga "na siłe" czy trzeba ją jakoś obrócić? Niestety jest tam dość mało miejsca na jaki kolwiek ruch...albo mam za duże łapy są tam jakies blaszki ale odginając ją w dół mam wrażenie że jeszcze bardziej zaciska samą żarówke:/ Czy ktos jest mi w stanie powiedziec jak to cholerstwo wyjąc nic nie uszkadzając? Pozdrawiam.
  3. ja równiez jestem zainteresowany ta instrukcja. D pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie