Skocz do zawartości

kuba721344

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    170
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Radom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuba721344

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Stałem się posiadaczem Audi A4 B7 avant z silnikiem brd 170KM z przebiegiem 223kkm. Auto przy przebiegu 185kkm miało wymieniany moduł pompy oleju w serwisie audi w niemczech co potwierdzone jest rachunkiem na 3100euro! Dziś auto po przejechaniu zaledwie 35kkm od owej wymiany ma padnięte turbo (olej w okładzie dolotowym i odmie) oraz na wyświetlaczu wyskakuje komunikat ciśnienia oleju... Ponadto miga kontrolka od świec żarowych oraz świeci sie check. Dodam że kupując auto byłem uprzedzony o padniętej turbinie oraz o zapchanym filtrze DPF, i na ten moment wykręcona jest sonda z DPF-a. Pytanie brzmi, czy możliwe jest aby po tak krótkim czasie znów uszkodzeniu uległ moduł pompy oleju?? Jeśli tak to co teraz? Regeneracja czy wymiana na pompe z 1.9 tdi? Jakie wiążą się z tym koszty? Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam:)
  2. Cześć! Jestem Kuba i stałem się posiadaczem A4 B7 avant Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie