Skocz do zawartości

Wąski1981

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi Q7
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    4.2
  • Moc KM
    327
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wąski1981

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Panie i Panewki,problem jest taki: Q Q7 4.2 2009 rok zalałem sterowniki (nie pytajcie jak). Po wrzuceniu nowych (tzn używanych) ale z ponownie wgranym programie takim samym jak był na starych zalanych samochód ruszył i wszystko byłoby ok gdyby nie to że po chwili pracy wyrzuca błąd nastawników turbin i przepala olej.... prawdopodobnie z turbin bo nie wstają zarazy jedne... Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Elektryka i wiązki przejrzane - wszystko jest OK. Turbiny były w pełni regenerowane 3 miesiące temu i są na gwarancji ale nie uśmiecha mi się ponownie zrzucać cały motor ze skrzynią żeby wyrwać turbiny... Poratujecie jakimś dobrym pomysłem? pozdrawiam, Łukasz
  2. Witam, Panowie, OBD wyświetla następujący błąd: P2198 - Sonda Lambda, stały sygnał mieszanki bogatej - Bank 2, sonda 1. Wiem, która jest to sonda ale czy ktoś ma może numer tej części? I czy ryzykować używkę czy tylko nową brać?
  3. Witam Panie i Panowie, Być może temat się już przewijał ale chcę zapytać o opinię. Q7, 4.2 diesel, 327 km - podejrzenie o uszczelkę pod głowicą. Co się dzieje: przepalam płyn chłodniczy w dużych ilościach tj około 4 litr na 700 - 800 km, dymię na biało w szczególności jak auto jest zimne. Na ciepłym tak często to nie występuje. Co nas zastanawia: przewody gumowe NIE ROBIĄ SIĘ TWARDE , w zbiorniczku NIE ROBI się ciśnienie. Jedynie przepalam płyn. Robiłem test uszczelki kupiony na allegro czyli płyn w przezroczystej rurce mocowanej w korku wlewu płynu - NIE ZMIENIA KOLORU - robiłem kilka razy na silniku zimnym i ciepłym. Za każdym razem płyn zostaje niebieski taki jak go wlałem. Czytałem, że to może być uszkodzona chłodniczka EGR. Czy ktoś miał podobną sytuację, spotkaliście się z tym, wiecie coś na ten temat? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi, pomysły, sugestie. Dodam jeszcze że biały dym leci z obydwu rur tak samo a nie z jednej gdzie np uszczelka byłaby uszkodzona V8.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie