Skocz do zawartości

bmikel

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B8
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    136
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jarosław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bmikel

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Zainteresowania tym tematem nie ma żadnego więc zaczołem sprawdzac metodą prób i błędów i magiczne pudełko chyba nie ma nic z tym wspólnego Mam dwa pytania odnośnie drugiego błędu o ile wogóle ktoś zdecyduje się odpowiedzieć, gdzie znajduje się czujnik n18 i n75 ?? wydaje mi się że to głowny winowajca lecz nie mam pojęcia gdzie one są mam tylko przypuszczenia że jeden z nich to ten na zdjęciu poniżej a drugi znajduje się przy pasku rozrządu pod jakąś osłoną Jak przeprowadzić test ?? mam na myśli podłaczenie do 12v i sprawdzić czy wydobywa się dzwięk kliknięcie
  2. Witam Mam problem odnośnie dwóch błędów: Address 01: Engine (J623-CAGB) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JP HW: 03L 906 022 B Component: R4 2.0l TDI H01 9978 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JP A01009 ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod VCID: 7CEFE26BA6EB9E6243B8825-8028 2 Faults Found: 5244 - Fuel Pressure Sensor (G247) P0193 00 [032] - Short to Plus Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 228918 km Date: 2018.08.18 Time: 17:07:27 4892 - EGR Valve (N18) P0403 00 [175] - Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 20 Mileage: 228864 km Date: 2018.08.16 Time: 23:12:12 Readiness: 1 1 0 0 0 Od początku, jakiś czas temu w trasie wracając do domu zaświeciła sie kontrolka (spręzynka) po dotarciu do domu nie miałem czasu sprawdzić błędów zrobiłem to na drugo dzień lecz wtedy spręzynka już nie świeciła po podpięciu kompa pojawił się Jeden Błąd EGR więc rozkręciłem i rzeczywiście było sporo sadzy w srodku, nie dałęm rady zrobić tego po pracy w jedne dzień więc złożyłem to drugiego dnia,przy okazji sciągniecia pokrywy silnika znalazłem podpięty do silnika chip (przynajmniej tak mi się wydaje) był on w pozycji 0 więc chciałem to odpiąc i tak też zrobiłem po złożeniu i odpaleniu dalej kontrolka zaczeła migać więc podpiołem to z powrotem i po kilku kilometrach przestałą swiecić nie pamiętam czy wtedy nie miał mocy czy wszystko było ok Po wszystkim było ok do powrotu z wakacji, wracałem z Chorwacji tydzień temu dokłądnie zaczeło się to już w drodze do Bośni jakieś 50 km przed punktem docelowym jechaliśmy troszke trudna drogą przez same góry lecz nie ma to raczej znaczenia, żaświeciła sie sprężynka i silnik i od tego momentu nie ma kompletnie mocy i cały czas świecą się kontrolki kasowałem błąd z EGR lecz ten wczoraj dalej sie pojawił po kilku kilometrach Moje pytanie to czy to magiczne pudełeczko może coś mieszcać czy może mapa jest zmieniona czy jest opcja samemu to sprawdzić ?? Lub może po prostu ten czujnik ciśneinia paliwa jest uszkodzony Teraz odpiołem to całkowicie z czy bez jest to samo wieć lepiej to wyrzucić ogólnie pojawiło sięjeszcze kilka innych błędów lecz nie wiem czy mają jakiś związek z tym wcześniej ich nie było jeżeli ktoś będzie chciał to jak najbardziej podeśle pełną listę.
  3. Witam Mam na imie MIchał woj. podkarpackie Jeżdzę Audi a4 b8 2009r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie