Skocz do zawartości

weni

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O weni

  • Tytuł
    Nowy

Samochód

  • Model
    Audi Q5
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    170
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Słupsk
  1. od pewnego czasu ciężko zaczęła kręcić się kierownica, czasami nawet po dużym skręcie potrafi nie odbijać, po pewnym czasie jazdy potrafi znowu leciutko się kręcić po czym znowu kręci się ciężko. Pompa przy maksymalnym skręcie chodzi cichutko, nic nie warczy ani nie rzęcholi. Postanowiłem wymienić olej/płyn - był żółty wiec chyba syntetyk ale zmieniłem na zielony Febi G002000 czyli mineralny Bo tak radzi producent. Bez zmian. Zastanawiam się co padło: pompa czy przekładnia, mechanicy mówią abym zaczął od pompy bo taniej i łatwiej. Wolałbym wymienić jedno na pewniaka a nie metodą prób i błędów. Skoro chodzi raz lekko po chwili ciężko i to w czasie tej samej jazdy to pomyślałem, ze może ktoś z was już też taką sytuacje miał i coś podpowie. Dodam tylko, że podczas wymiany oleju/płynu przepłukałem cały układ aż z pompy leciał czysty zielony FEBI, ale zwrócił mi uwagę fakt, że płyn nie był pompowany do butelki z pompy jednostajnie tylko takim przerywanym strumieniem. Może to pompa skoro jak myślę powinna pompować jednostajnie a pompuje partiami - no nie wiem. Pompa i maglownica to nie jest 5zł więc nawet drogą statystyki wolałbym zacząć od czegoś co jest najprawdopodobniejsze a nie jak mechanik radzi tańsze i łatwiejsze bo mniej roboty. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  2. weni

    Tutaj witamy się, przedstawiamy po raz pierwszy...

    witam się ze wszystkimi klubowiczami Audi - na imię mam Marcin, jestem ze Słupska i jeżdżę Q5 2.0 z 2009r.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.