Skocz do zawartości

athlon5

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana athlon5 w dniu 25 Września 2022

Użytkownicy przyznają athlon5 punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    140
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp

Osiągnięcia athlon5

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Month Later Unikat
  • Week One Done
  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Odpowiem sam sobie Wszelkie chemiczne działania okazały się dość nieudane. Przydało się trochę wieloletnie doświadczenie modelarskie. Nie ma lekko . Jedyną skuteczną metoda okazało się : 1. Papier 60 ( wiem grubo ale tak m być by naruszyć obecną powłokę) 2. Środek do zdejmowania powłok malowanych ( taki w żelu) 3. Chemii nie można trzymać zbyt długo bo wchodzi w reakcje z plastikiem . 4. Szorowanie w wodzie by zatrzymać działanie chemii . 5. Papier 240 ( w wodzie) 6.Papier 800 ( w wodzie) 7.Papier 2000 ( w wodzie) 8. Dalej już według wyboru wykonawcy
  2. Temat pewnie znany użytkownikom . Uchwyty tunelu pokryte niezbyt trwałą powłoką. Taka jak mówią gumą. Jak skutecznie to zdjąć? Oglądałem kilka porad na YT z płynem hamulcowym, z gorącą wodą itp. Niestety moje nie poddają się w ten sposób zupełnie. Zostaje tylko zdarcie mechaniczne? Może już ktoś z Was to robił a nie tylko widział lub słyszał.
  3. OK .Autko odebrane i wydaje się ,że wszystko działa jak należy. Wymieniony został wentylator dmuchawy 1K1820015/MG ( poprzedni tak jak pisałem zamókł i prawie się zatarł) Wymieniony panel klimatornika po interwencji elektryka zaczął w końcu rządzić. Niemniej cała ta imprezka kosztowała mnie 600 PLN ( wentylator+ wymiana+ elektryk+ udrożnienie odpływów) + 150 panel klimatronika ( tak na marginesie serwis audi zaproponował mi nowy panel za 4360 PLN)
  4. Auta jeszcze nie odebrałem .Ale podobno wszystko jest już ok. Klima działa i wentylator wymieniony. Poprzedni poddał się wodzie z powodu niedrożnego odwodnienia. Zobaczymy co z tego wyjdzie w praktyce.
  5. Audi A3 8p Sportback. Ma już swoje latka.(2008) Lato zaczęło się od cieknącej chłodnicy. Na początku trochę z czasem coraz więcej. Zapadła decyzja ,że nie ma co czekać tylko wymieniać ( bo ile można dolewać) W trakcie wymiany chłodnicy "wody" mechanik zasugerował mi wymianę chłodnicy klimatyzacji bo słabo wygląda a rozbierania sporo. OK zgodziłem się mając na uwadze awarię w najbliższym czasie. Obie chłodnice wymienione na nowe ...wszystko ok. Ale nie na długo. Po ok tygodniu zaświecił się "ECON" i nie dało się go zgasić. Reklamacja. No fakt: czynnik uciekł bo gdzieś podwinął się oring. Klima uszczelniona, nabita ponownie ale "wie Pan wszystko niby jest ok ale klima się nie włącza bo pokazuje przerwę na czujniku temperatury wewnętrznej (-50C)." Kolejne sprawdzenie: to jednak nie czujnik w którymś z nawiewów a w klimatroniku. - "trzeba kupić taki panel i zobaczymy" Kupiłem , kupiłem zły bo wtedy jeszcze nie wiedziałem ,żę są takie na 23 i na 22 cm Odesłałem Kupiłem kolejny tym razem już prawidłowo DIN 2 z dokładnie takim samym numerem jak mój (8PO820043AH) Podmieniłem sam ale nic to nie dało .Wszystko działa poza klimą ( podgrzewanie foteli też ok) Słyszę " musimy zobaczyć na kompie" -ok sprawdzimy w czwartek bo auto potrzebne. Wczoraj do tego wszystkiego zaświecił się ECON i przestał działać nawiew -zupełnie nic. Wrrrrrrrrrrrrrrr Zobaczymy co z tego wyjdzie bo coraz mniej mnie to bawi.
  6. Witam wszystkich mam na imie Paweł. Autko to Audi A3 8P z 2008 roku. 2.0 TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie