Skocz do zawartości

Damian1991

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    170
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Olszyna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damian1991

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam od jakiegoś czasu audi a4 b7 2.0 TDI quattro 170km BRD rok 2007. Wcześniej miałem a4 b6 1.9 TDI quattro 130km. Problem jaki mam z tą 2.0 to brak mocy "od spodu". Oraz ogólny brak pełnej mocy. Budzi się przy 2000tys+ obrotów. Do tego progu auto rozpędza się tragicznie. Muliste jakby było czymś zduszone. Potem budzi się choć uważam że również nie ma tych 170km które mieć powinno. Nie ma tego uderzenia. Jak na mnie jedzie to jakby 90km miało. Auto rozpedza się praktycznie w sposób jednostajny do tego progu 2000+ czy depne mu w podłogę, czy nacisne gaz lekko lub połowę gazu. Czy jadę z górki czy po równinie czy pod górkę. Potem powyżej 2000 też szalu nie ma. Rozpędza się powoli jak opisałem wyżej a na dodatek ma dość dużą "turbo dziurę" w sensie od momentu naciśnięcia gazu do oddania gazu no nie ma tego uderzenia za długo się zastanawia.. W porównaniu do 130km które miałem lub inne silniki diesla którymi jeździłem, ta jest jakby czymś zduszona. Dodam że na komputerze zero błędów. Nic. Wycieków w silniku zero. Silnik odpala na strzała i pracuje równo i ładnie. Przez miesiąc ostatni co było do wymiany cieklo było nieszczelne zużyte zostalo przeze mnie wymienione na nowe. Turbo Nowe założone tydzień. Temu. Dmucha odpowiednio sprawdzone kompem względem oczekiwania silnika przy danych obrotach. Grucha ustawiona. Rozrząd zmieniony ustawiony idealnie. Wtryski również działają odpowiednio, ustawione kat na 180°. Walki rozrządu w bdb stanie. Również ustawione. EGR nowy. DPF ostatnio również przeczyszczony pod kompem do 0%. Kolektor zdjęty wyczyszczony i założony spowrotem. Klapy działają ok. Nie mam pojęcia już co może być przyczyną. Ręce opadaja. Dodaje gazu tam zamiast wbić w fotel auto zamiast zacząć adekwatnie przyspieszać. Zaczyna najpierw swiszczec i dopiero po jakis sekundzie dwóch sekundach powoli zaczyna się rozpędzać. Na jałowym biegu po dodaniu gazu również poswistuje. (Turbo i uszczelki Nowe), po puszczeniu gazu i podczas spadania z obrotów również ma specyficzny świst jakby ciśnienie spadało.. Rozważam zdjąć DPF całkowicie i zastąpić rura, EGR zaślepic usunąć to programem. Nie wiem czy to pomoże czy to dobry pomysł ale chyba wszystko inne sprawdziłem już. Nie wiem może ktoś miał taki problem ze auto mu późno budziło sie przy 2000-2500 obrotów a wcześniej było strasznie muliste i slabe i wie co jest przyczyną w tym silniku.
  2. Witam. Damian lat 30. Posiadacz od niedawna niewdzięcznej b7 2.0 TDI 170km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie