Skocz do zawartości

rarog5

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi Q5 8R
  • Rocznik
    2015
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1968
  • Moc KM
    190
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia rarog5

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czy ma ktoś wiedzę w temacie zamulonej nagrzewnicy w Q5. W poprzednim sezonie ogrzewanie działało bez najmniejszego problemu z pełną wydajnością, teraz po okresie letnim nie używania nagrzewnica jest kompletnie zablokowana, nie ma w niej żadnej cyrkulacji, dodatkowa pompka elektryczna została wymieniona ale niczego to nie dało, układ chłodzenia wypłukany dwukrotnie Prestonem - wyleciało dużo szlamu ale ogrzewanie nadal nie działa, temperatura silnika stoi na 90 jak u młodego i nigdy nie było z tym problemu. Podobno w tym modelu wyjęcie nagrzewnicy wymaga demontażu deski a tego chciałbym uniknąć, zastanawiam się nad wyłonieniem przyłączy nagrzewnicy na ścianie grodziowej i podłączeniem do nich pompki w odwrotnym obiegu żeby wypluło ten korek w odwrotną stronę (mam taką pompę ręczną do napełniania glikolem instalacji gruntowych pomp ciepła i kolektorów słonecznych) względnie są takie agregaty płuczące do instalacji podłogowych które wytwarzają zmienny przepływ (tłoczą i ciągną na przemian) plus do tego jest powietrze żeby wytworzyć burzliwy przepływ, tylko nie wiem na jakie ciśnienie ten układ jest wytrzymały żeby go nie uszkodzić. Czy miał ktoś już podobny problem i jak sobie z tym poradził (poza wymianą nagrzewnicy w ASO bo to zawsze można ...).
  2. Witam wszystkich klubowiczów, jestem z Warszawy, jeżdżę od nowości Q5 TDI 2.0 190KM (R8) 2015rok, po 250k km zaczęły się pierwsze problemy (zdaje się i tak dosyć późno ...) i na tym forum szukam informacji płynących z doświadczeń innych użytkowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie