Skocz do zawartości

trejk

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi Q5 8R
  • Rocznik
    2012
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    177
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tarnów

Osiągnięcia trejk

  1. Temat się wyjaśnił po pobycie w porządnym warsztacie, gdzie potrafili zdiagnozować temat. Wiecznie kręcące się wentylatory były przyczyną bardzo zapchanego DPF, po jego czyszczeniu wszystko pracuje jak trzeba. DPF często potrzebował się wypalić, ale nie dawał rady i zataczało się błędne koło. Przed oddaniem auta do warsztatu pojawiły mi się również inne usterki, mianowicie auto przechodziło w tryb awaryjny podczas szybszej jazdy (100 - 140 km/h), objawiało się to mruganiem kontrolki świec żarowych oraz odcięciem pedału gazu. Z tego co się dowiedziałem to przez zapchany DPF auto było dość ospałe (nie dawało takiego kopa jak powinno, ale ciężko było to wyczuć w codziennej jeździe po mieście). Przejawiało się to w braku doładowania silnika przez turbinę, a wszystko przez DPF. (Turbina była w porządku)
  2. Udało Ci się ustalić przyczynę? U mnie nastąpiło to samo, zauważyłem ubytek oleju na dłuższej trasie. Do tego doszły problemy z ciśnieniem oleju.
  3. Cześć, przychodzę z pytaniem o wentylatory przy chłodnicy bo mam wrażenie że coś jest nie tak. Posiadam Q5 z rocznika 2012 (modelowo 2013) po lift. Diesel 2.0, 177 KM, S-tronic Wydaje mi się że coś jest nie tak z wentylatorami, które uruchamiają się po przejechaniu krótkiej trasy (np. 1 km do sklepu) i nawet po zgaszeniu auta potrafią chodzić z 5 min. Czy to auto faktycznie tak szybko się grzeje że wymaga praktycznie wiecznie działających wentylatorów? Nie wyświetla mi żadnych błędów, temperatura oleju w normie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie