Skocz do zawartości

Jimmy_yyy

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A6 C8
  • Rocznik
    2019
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    3L
  • Moc KM
    286
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Jimmy_yyy

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Siemka, od tygodnia jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy mówi co innego i już brakuje mi pomysłu. Pacjentem jest A6 C8 50TDI 2019r, W styczniu przy przebiegu 160k EGR skończył swój żywot, z czego wiem w tych autach to normalne, wymieniłem oczywiście na nowy oryginalny, przy okazji wyczyszczone zostały doloty etc. Po tygodniu wyskoczył check i po komputerze wyszło, że przepustnica również dostała po kościach, więc również została wymieniona, oczywiście też na oryginał. Uprzedzam odpowiedzi, że mechanik przyciął i nic nie wymienił, lecz robił to na moich oczach, więc wiem co jest w tym aucie. Tydzień temu pojawił się kolejny check tym razem błąd brzmi: Zawór 1 Ciśnienia Spalin, Zacina się w położeniu otwartym (Pasywny/Sporadyczny). KOD BŁĘDU: P047F00 Wszystkie nowe części zostały oczywiście zaadaptowane, teraz pytanie brzmi, gdzie może leżeć problem? Wyczytałem, że problemem może być czujnik ciśnienia spalin, ale nie mam pewności. Dzisiaj w dodatku po raz pierwszy wrzuciło go w tryb awaryjny, czyli "Usterka napędu", po ponownym odpaleniu ani widu ani słychu, od razu po tym udałem się na podpięcie kompa do pierwszego lepszego serwisu i tym razem wyskoczył błąd: Zawór Ciśnienia spalin - Zwarcie (Kodu błędu nie zapisałem) Jest tu jakiś magik, który może powiedzieć co pozostało zrobić?
  2. Siemka, Piotrek. A6 C8 2019r, ale jestem tu głównie z powodu problemów związanych z tym autem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie