Skocz do zawartości

Bart3k_c

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Inny
  • Rocznik
    2013
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    184
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    PMI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bart3k_c

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Unikat
  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Jak w temacie. Od okolo miesiaca jezdze Q5 2.0 TFSI e 299 KM. Zauwazam ze Auto najpierw do zera zuzywa baterie, Gdy juz to zrobi zmienia na silnik spalinowy, i sporadycznie przy nizszych predkosciach wylacza go. Jaki tryb ustawic zeby auto ciagle jechalo z moca tych 299KM? Raz mialem przypadek ze chcialem szybko wyprzedzic pojazd pedal gazu jak gdyby zatrzymal sie w polowie odpalil silnik spalinowy i dopiero odblokowal pedal gazu i przyspieszyl Na szczescie nic sie nie stalo ale przy jakims dynamicznym wyprzedzaniu uwazam to za niebezpieczny zabieg. Chce rowniez jezdzic tak aby bateria wytrzymala jak najdluzej. Z tego co wyczytalem to nie powinno sie utrzymywac auta naladowanego na 100% zbyt dlugo ani nie schodzic ponizej 20% bo tracimy cykl ladowania. ale auto przy dluzszej trasie wykorzystuje najpierw baterie do zera a pozniej jezdzi na silniku spalinowym. Jak wy eksploatujecie wasze baterie. Dodatkowo mam pytanie jak to jest ze spaleniem na dluzszych trasach. Wczesniej jechalem jedna dluzsza trase ale na trybie ladowania no i spalanie wyszlo 11-12 l. Jednak wyczytalem ze tryb ladowania zuzywa wiecej paliwa. Jak to jest ze spalaniem na trybie hybrydowym i trasie 200-300 km? zima po naladowaniu baterii pokazuje mi 42 km na baterii ale realnie jest to ok 30 przy wlaczonym ogrzewaniu i radiu, jezdzie po miescie z przystankami. zastanawia mnie jakie jest spalanie na dluzszej trasie na trybie hybrydowym gdy auto szybko wyczerpuje baterie i zmienia napedy na zmiane. Nie zauwazylem takiej zaleznosci zeby dwa silniku rownomiernie i sie wspomagaly chyba ze nie o to chodzi? Pierwszy raz mam stycznosc z hybryda i chcialbym poznac zasade dzialania tego napedu. Czy jest ktos w stanie po krotce mi to wytlumaczyc, i no czy ktos z doswiadczenia moze powiedziec jak uzytkuje auto z takim napedem? Z gory dziekuje za wszystkie udzielone odpowiedzi. Pozdrawiam.
  2. Witam znalazlem takie filtry i olej (linki na samym dole). Jednak nie mam pojecia jaki filtr paliwa kupic? czy mozecie zapodac linkiem? poniewaz widzialem rozne rodzaje tych filtrow i nie wiem do konca jaki to ma byc. i tez sie zastanawiam czy wymieniac uszczelke od filtra oleju? Tzn teraz i tak ja zmienie ale ogolnie mam pytanie co ile ja zmieniac? za kazdym razem? Ostatnie pytanie co do oleju ile litrow wchodzi do silnika 50 TFSI e? https://allegro.pl/oferta/olej-castrol-0w20-4l-sn-plus-c5-gf-5-de-16386872906 https://allegro.pl/oferta/filtr-powietrza-e1451l-hengst-filter-12799548782 https://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-e358h03-d246-hengst-filter-14409991263 https://allegro.pl/oferta/uszczelka-obudowy-filtra-oleju-279-630-elring-16523502594
  3. NIe mam nigdzie aso pod reka mieszkam w malej miejscowosci. Nie wiedzialem o takim sposobie super sprawa. Dzieki za podpowiedz, Mam nadzieje ze sa rzetelni z tego linku co mi wysales Rozumiem ze to normalne w MMI ze jest tylko ostatnia wymiana i nie ma zadnej ksiazki serwisowej? Drugie auto posiadam BMW F31 i tam jest zapisana kazda wizyta w serwisie i co bylo robione.
  4. Witam czy da rade sprawdzic w Audi wszystkie wizyty w serwisie? Jakie wymiany byly przeprowadzane? Jesli tak to jak to zrobic? poniewaz w MMI jest tyllko pokazany ile zostalo do nastepnych odwiedzin w serwisie. Pozdrawiam
  5. Witam jestem szczesliwym posiadaczem Poliftowej wersji Audi Q5 50 TFSIe 2021r. Po zakupie wypadalo by wymienic filtry i oleje no i wlasnie zwracam sie do was z prosba. Jakie filtry i jakie oleje polecacie? jak je wyszukiwac? Jest to moje drugie auto. Pierwsze to BMW F31 i do BMW jest fajna strona gdzie sie wpisuje VIN i mozna zlokalizowac kazda czesc i pozniej wyszukac po tym numerze jej zamienik w najtanszej cenie np na allegro. Niestety do Audi nie moge znalezc takiego katalogu z czesciami. czy jest takie cos w ogole? Dla BMW nazywa sie to bmwstore.pl Jest taki odpowiednik dla Audi? Filtry jakiej marki beda najbardziej zblizone do tych serwisowych Audi? Oraz jaki olej jest zalecany dla tej jednostki silnikowej?
  6. Witam mam do kupienia Audi Q5 z silnikiem hybrydowym 55 TFSI e. Problem samochodu polega na tym ze przy duzym obciazeniu sie dlawi, np podczas przyspieszania gwaltownego. Wlasciciel powiedzial ze Serwis audi stwierdzil ze trzeba wymienic olej w skrzyni rozdzielajacej naped na wszystkie kola albo w sprzegle. Auto jest z zagranicy wiec nie wiem tez czy aby dobrze przetluamczylem podzespoly. Jak uwazacie czy wymiana oleju powinna pomoc? Twierdzi tez ze na liczniku nie wyswietlaja sie zadne kontrolki. Czy moga to byc inne usterki? np zwiazane z tym ze auto jest hybrydowe? Pytam bo nie wiem czego sie spodziewac a przedewszystkim ile bedzie kosztowala naprawa. Auto ma przejechane ok 120 tys.
  7. Witam. Mam ten sam problem w tym momencie co ty w kwietniu. Widze ze za duzo osob nie raczylo udzielic tobie odpowiedzi. Ale moze jestes w stanie dac jakies wskazowki przed zakupem? Rowniez zasatanawiam sie nad jednostka 2.0 diesel (190km)
  8. Czesc jestem Bartek. Jestem anonimowym audiholikiem. Tak na powaznie. Wczesniej jezdzilem A6C6 3.0 TDI z 2006r, Pozniej przezucilem sie na F31 320d. Teraz szukam jakiegos SUVa, a ze nie stac mnie na mercedesa bo jeszcze nie mialem tej marki w posiadaniu to chcialbym wrocic do Audi Q5 stad moja obecnosc na Forum bo mam kilka pytan przed zakupem takiego egzemplarza. Pozdro wariaty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie