Skocz do zawartości

Bobomarek

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B8
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    143
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mikołów
  • Zainteresowania
    elektronika użytkowa,

Osiągnięcia Bobomarek

  1. Tak, wiem. Dzięki. Źle podałem pytanie. Chodziło mi o ten czarny element w formie kieszeni zamykanej na rzep.
  2. Audi A3 8V 2.0 tdi 150KM 10.2016r Wiadomo, że kiedy przerywamy proces wypalania filtra DPF wyłączając silnik, to po chwili wiatrak w komorze silnika zaczyna pracować aby schłodzić komorę silnika aby rozgrzany DPF nie narobił szkody. Mam taką sytuację, że wiatrak chodzi a temp. 90 st, obroty jałowe to 820 obr/min , nawet po wyłączeniu silnika. Kiedyś wiatrak chodził ponad dwie godziny rozładowując do zera akumulator. Czasem obroty są 1200 po jednogodzinnym postoju, mimo że temp. jest ok 70 st. i trwają ok 10 minut w czasie jazdy. Czy ktoś mając podobne objawy czy to podczas jazdy, czy to podczas postoju doszedł do powodu takiego zachowania ? Czy to objaw padającego akumulatora ? Proszę o wypowiedzi.
  3. Panowie, co to jest za uchwyt w prawym boczku bagażnika za prawą klapką.
  4. I co ? Kolega ma to w D....?
  5. Dużą pomoc uzyskasz na A5 Forum. Podaj wersję oprogramowania z czerwonego menu i model jednostki. Najlepiej fotki. Tam dostępne są wszelkie info na Twój temat.
  6. Dużą wiedzę mają koledzy z forum A4 B9. Zapodaj tam twój problem.
  7. Ustawienia - Konserwacja a dalej już łatwo
  8. 32GB najlepiej najszybszą. Nie podałeś jakiego producenta masz czytnik / napęd. Tu nie trzeba zmieniać CID tej karty. Sama aktualizacja nie wystarczy, trzeba odblokować patchem.
  9. Widzę, że kolega jest z Mysłowic. U Ciebie w mieście jest znana firma, która robi takie rzeczy ale chcą 1700 zł.
  10. Też mam taki temat do zrobienia. U mnie to samo. Dobrzy ludzie z forum i innych podobnych oferują swoją "pomoc" jako usługę. Nie rozumiem tego. Forum ma służyć do wymiany wiedzy aby pomagać w rozwiązywaniu problemów a nie do celów biznesowych. Jak co do czego ma dojść to oferują taką cenę za "przysługę" że głowa boli. Nie chcą podzielić się doświadczeniem i wiedzą. W Twoim i moim przypadku może wystarczy wymienić kpl. wiązkę przewodów do tego gniazda usb albo wymienić kpl. gniazdo z taką wiązką aby był możliwy transfer danych, bo o to przecież chodzi. Gdzieś na YT widziałem, że tą wiązkę wpinał gość do czytnika DVD, który był w schowku a dwa kabelki zasilania +5V z tej wiązki wpinał do zielonej kostki przy napędzie. Może można także wpiąć tę wiązkę do radia. Potrzeba nast. za pomocą urządzenia diagnost. uaktywnić funkcję Android Auto i CarPlay osobno. Tu ogólnodostępne informacje na ten temat można sobie wyszukać. Aktualizacja systemu i map przebiega przez kartę SD lub przez modem LAN i laptop. Mam propozycję uruchomienia AA/CA bez map i wymiany tego gniazda za 500 zeta. Samo gniazdo na Alli można dostać do A3 Q3. Do Golfa VII też jest i pasuje. Koszta wszystkiego nie są małe a i tak mniejsze niż w ASO. Podaj info jak dałeś sobie radę w tej sprawie. Pozdrawiam
  11. Dzień dobry Szanownym forumowiczom oraz Szanownemu Adminowi. Mam na imię Bogusław. Posiadam A4 B8 2.0 TDI CAGA od 16 lat oraz A3 8V 2.0 TDI CRLB od tygodnia. Podzielę się moimi spostrzeżeniami z użytkowania. Pozdrawiam, Bogusław.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie