Skocz do zawartości

ml0dys38v

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi S3
  • Rocznik
    2018
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    300
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia ml0dys38v

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, od dłuższego czasu męczę sie z błędem podanym w opisie zacznę przygodę od początku. Auto zmodyfikowane audi s3 8v DNU pełny stage 2 (mapa silnika, zmodyfikowany dolot, dp 3 cale bez kata, srodkowy przelotowy, koncowy audi rs3) przy 100tys km korba wyszła bokiem. Kupiony fabrycznie nowy silnik DNU wraz z pełnym osprzętem w celu dostania gwarancji na silnik konieczna była seryjna mapa silnika, tak też zrobiłem została wgrana wraz z decat. Przez pierwsze 5 tys km jeżdżone max do 3,5tys obrotów więc problemu nie było. 5tys km minęło zacząłem ostrzej jeździć na 60/70% gazu na autostradzie podczas redukcji z 7 na 5 auto ciągnie ładnie i przy 5-6tys obrotów nagle błąd usterka napędu skontaktuj się z serwisem. Na trybie manual wrzuce 5/6 bieg mogę ciągnąć go do odciny i błędu nie ma pojawia sie to tylko po dodaniu gazu i redukcji. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy. W samochodzie sprawdzone było m.in: - wgrana ponownie seryjna mapa oraz decat nie pomogło - podmienione map sensory - nie pomogło - podmieniona turbina z starego silnika wraz z nastawnikiem elektrycznym kalibracje itd - nie pomogło - regulowane ponownie cięgno - nie pomogło - zrobiona ponownie mapa silnika na stage 2 myślałem, że załatwi to sprawę bląd niestety nadal się pojawia Dodaje w załączniku zdjęcia błędu. Czy ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać?
  2. Czesc nazywam Kamil od 3 lat jezdze audi s38v miło mi poznać pozostałych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie