Skocz do zawartości

mmmkozak

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana mmmkozak w dniu 9 Maja 2011

Użytkownicy przyznają mmmkozak punkty reputacji!

Samochód

  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900

Osiągnięcia mmmkozak

Newbie

Newbie (1/14)

5

Reputacja

  1. Problemem był załącznik świateł,ja mam B6 a był wsadzony z B7-niby taki sam ale jak widać nie do końca
  2. W moim przypadku przypadku problemem był załącznik świateł,ktoś wsadził z B7 a ja mam B6,elektronik rozebrał i złożył w 10 minut,i wszystko śmiga jak nowe.Co do ceny sprysków to faktycznie można dostać zawału,ale przemyśl czy nie lepiej kupić jednego a nowego? Do A4B6 2002- 333zł w serwisie.
  3. Zamknij go pilotem a następnie otwórz kluczykiem bagażnik-powinien zacząć wyć.
  4. Witam,faktycznie koledzy rewelacyjnie przedstawili jak usunąć usterkę mikrostyku,ale pominęli inną możliwość. Ja walczyłem z tym samym problemem, ale rozwiązaniem okazał się ukiwany przewód,a w drugich drzwiach zimny lut na wtyczce zamka.Pozdrawiam.
  5. Temat nieaktualny-sprawa rozwiązana
  6. Jak nie będziesz wiedział jak rozebrać tapicerkę to napisz
  7. Jak komp pokazuje że drzwi są otwarte to ok bo krańcówka w zamku jest dobra,czyli pozostają spalone żarówki albo brak styku na wtyczce od ich zasilania.Jeśli chodzi o ukiwane kable to musisz rozebrać tapicerkę żeby dojść do wiązki,zluzować ją z uchwytów,wyciągnąć w stronę skąd wchodzi do drzwi na tyle żeby można było przesunąć gumową osłonę kabli i dojść do przerwanego przewodu(lub przewodów)następnie ściągnąć izolacje polutować i dobrze zaizolować-koszulki termiczne!!! a nie żadna prowizora taśmą.Bo kabelka raczej nie wymienisz ,życzę powodzenia.
  8. Jeżu dobrze Ci wyjaśnił jak sprawdzić żarówki,więc miej nadzieje że obie są spalone
  9. Wtyczki też mogą mieszać,ale raczej spodziewał bym się zimnych lutów na płytce zamka niż braku styku wtyczek.Jak to porozbierasz to wtyczki rozłącz i połącz-jak styku nie było to powinien się pojawić.Co do ukiwanych przewodów to nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć? Po prostu zmęczenie materiału ,jak będziesz wyginał drut w jedną i drugą stronę przez pewien czas to się ukiwa.Przewody szybciej się ukiwają niż igielitowy oplot, więc na pierwszym położeniu drzwi styk jeszcze może być ale na drugim i trzecim już nie ponieważ oplot dalej trzyma ale przewody się schodzą i rozchodzą podczas otwierania i zamykania drzwi.Otwórz maksymalnie drzwi i powyginaj ręką gumowy wąż z przewodami,jak się podświetlanie załączy to na 100% przewody. Napisz czy komputer wyświetla otwarcie drzwi tylnych gdzie nie działają lampki oświetlenia,i czy tylko one nie działają w tych drzwiach?
  10. Więc tak - dostęp do lampek i wiązki jest najlepszy po rozebraniu tapicerki drzwi,nie jest to takie trudne jak się wydaje (zacznij od wyjęcia ozdobnego paska drzwi,zacznij od lewej strony paska-drzwi prawy tył.pasek jest na zatrzaskach).Jeżeli chodzi o drzwi kierowcy to na 99% masz ukiwane przewody w gumowej osłonie łączącej karoserie z drzwiami,też można to bez problemu naprawić. Pozdrawiam.
  11. Wystarczy przestawić temperaturę przyciskami po stronie pasażera.Tzn. jeżeli po obu stronach jest np 20 stopni a pasażer zmieni temp. na inną to strona kierowcy pozostaje na 20 stopniach i mimo przestawiania temp. po stronie kierowcy nie działa na stronę pasażera. Dopóki ponownie nie przytrzymasz AUTO do czasu zrównania temperatury obu stron.
  12. Ciesze się że pomogłem ,jestem ciekawy czy u Ciebie szynszylku też to zadziała?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie