Skocz do zawartości

pawel.1988

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    170
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Skierniewice

Osiągnięcia pawel.1988

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. W moim audi a4 b7 2007r mam radio-navigacje bns 5. Posiadam opcje podłączenia do tego telefonu przez bluetooth. Mam telefon Galaxy S2 i sparowałem oba urządzenia bez problemu. Ale mam pytanie. Czemu teraz mając inny telefon, nie moge nim znaleźć urządzenia "audi"? Bluetooth w galaxy s2 mam wyłączony a szukając "audi" przez bluetooth np w HTC DESIRE HD, nic nie moge znaleźć. Czy trzeba jakoś usunąć mojego galaxy s2 z pamięci audi alby dało się wyszukać to urządzenie innym telefonem? Czy może muszę wejsć w jakąś opcję w radiu, aby włączyć na chwile "szukanie urządzeń" czy cos w tym stylu. Ogólnie sprawe ujmująć, gdybym teraz zmienił telefon, to nie wiem jak inny podłączyć do bluetootha w audi, gdyż żadnym telefonem nie jestem w stanie go teraz wyszukać...
  2. Sprawa mocy na niskich obrotach oragnieta. Jednak to wina zaworu była. Teraz niech jakiś specjalista powie mi jak to jest z tą regulacją kątów wtrysków w tym aucie. Jak to się robi itp, żebym wiedział o czym rozmawiam z mechanikiem xD
  3. Zawór już wyczyszczony itp. Sprawa tego otwierania się zaznaczonego elementu nie aktualna, wszystko gra. Niestety nie pomogło to i objawy z 1 postu są nadal. Czy ktos posiadający ten silnik może się wypowiedzieć jak to jest z przyśpieszeniem powiedzmy na 3cim biegu gdy mam 1500 obrotów i dam gaz opór? U mnie jak się nie wkręci na wyższe obroty (troche ponad 2000) to zachowuje się jakby miał 80KM... Wydaje mi się że to coś z wtryskami. Dziś jade do mechaniora, żeby go pod kompa podłączył to może dowiem się więcej ;/
  4. Co do innych dolegliwości, to samochód ma moim zdanie mało mocy przy około 1500 obrotów. Jak się wkręci i odpali turbina to idzie miodzo, ale np jak mam 2gi bieg i 1500 to coś za słabo idzie. Ojciec ma Passata 140KM z 2007 i zbiera się na takich obrotach dużo lepiej. Wcześniej miałem mercedesa C-klase 116KM i też moim zdaniem było lepiej. Oczywiście mówię tylko o niskich obrotach. Do tego jak stoję sobie w miejscu to czuje, że "drgania" nie są równomierne. Powiedzmy, że raz na pare sec "drgnie" troszkę mocniej. Stawiam na wtryski, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia regulacji. @edit Wyjąłem go ;] Teraz etap czyszczenia. Mam tylko pytanko. Jak bardzo powinno "otwierać się" (czytaj: ruszać) miejsce zaznaczone strzałką. U mnie tą blaszką mogę ruszyć ze ~2mm. Tak powinno być? Bo patrząc na to, wygląda jakby miało się otwierać dużo bardziej...
  5. To na razie poruszmy temat czyszczenia. Tz chodzi mi głównie o to, czy DOBRE wyczyszczenie daje w miarę podobny efekt co zakup nowego EGR-a? Opłaca się z tym bawić, czy "zabrudzenia" jakie tam są, są na tyle trwałe, że efekt będzie mizerny...? Są jakieś specjalne specyfiki którymi się to czyści, czy wedle uznania, byleby działało? Jak ktoś ma taki silnik jak ja to ponawiam oczywiście prośbę o foto z pierwszego posta :>
  6. Witam. Sprowadziłem sobie niedawno A4 z niemiec. 2.0 TDI 170KM 2007r. Jako, że troche kopci nawet jak złapie temperature (nie na ciemno), podjechałem do mechanika, żeby sprawdził czym jest to spowodowane. Na kompie wyszło, że zawór ERG może być tego powodem. Teraz mam pytanie. Po 1 czytałem coś, że można to zaślepić i pominąć. Jak to z tym jest? Co bym musiał dokładnie zrobić? Po 2 czy jest opcja, żeby go odkręcić i przeczyścić jakimiś specyfikam i czy to pomoże...? Po 3 GDZIE ON WOGóLE JEST UMIEJSCOWIONY, jak go znaleść itp? Jeśli można, prosiłbym o w miare dokładny opis (zdjęcie BARDZO mile widziane). Z góry dzięki za udzielone odpowiedzi/podpowiedzi i inna pomoc. @EDIT Silnik BRD
  7. Siema. Jestem Paweł ze Skierniewic ( ak w nicku ). Właśnie stałem się właścicielem Audi A4 b6 2007r. 2.0TDI 170KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie