Skocz do zawartości

B7 2007

Użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1896
  • Moc KM
    116
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Osiągnięcia B7 2007

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Ostatnio przypadkowo przyglądałem się silnikowi i zauważyłem że wycieka olej w okolicy jakiegoś czujnika. Na fotkach pokazuje to miejsce. Dodam od siebie iż jest to z lewej strony silnika patrząc od kierownicy/ pozycji kierowcy. Dokładniej jak pokazano na pierwszej fotce jest to w okolicach chłodnicy oleju. Powiedzcie mi czy tu mógł powstawać jakiś przedmuch powodujący jakieś syczenie itp. czy tu nie ma ciśnienia aż takiego żeby to powodowało. Jak ten czujnik się nazywa i dlaczego tak jest mokro od oleju co się uszkodziło.
  2. Ja mam jeszcze inny przypadek. Otóż początkowo się cieszyłem świeżo po zmianie na Audi że super mają ogrzewanie wnętrza pojazdu z czasem no włąśnie nie mogłem tego ciepłego wyłaczyć. Dokładnie wygląda to tak że na zimnym jak jadę to niezależnie od tego czy mam ustawione na 16.5 czy na 24 grzeje moim zdaniem jakby na full. Zmiana zakresu temperatury nic nie daje. Chłodzi dopiero jak wezmę na low a jak dam ponownie na 18 grzeje na max jak poprzednio. Jest to o tyle upierdliwe że chciał nie chciał albo wyłączam off na chwilę albo przy -5 w slipkach można siedzieć. Wszystko wraca do normy po przejechaniu jakiś 20-30 km jest wtedy normalna regulacja.
  3. Obserwuj również poziom oleju często lubi go przybywać choć jakby w drugą stronę to może Turbo sobie go pobierać ale wtedy dym byłby bardziej niebieski niż biały. Najmniej drastyczny scenariusz to uszczelka pod głowicą później już nieco gorzej pęknięta głowica, blok. Jakbym się kiedyś wybierał do Stolicy to możemy się umówić na jazdę samochodami. Z chęcią przejadę się twoim i w drugą stronę. Wtedy będzie jakiś wzorzec do porównania co do pracy silnika.
  4. Ja miałem podobnie w innym modelu auta ale może to pomoże (też kontrolka migała). Sprawdź pasek klinowy i jego naciągnięcie. Mi ale jak wspomniałem w innym modelu nawet się odwrócił na drugą stronę (o dziwo wróciłem do domu rano zaglądam a tu taki numer). Po wymianie paska i poprawnym naciągnięciu wszystko wróciło do normy.
  5. B7 2007

    Test Alarmu

    Po pierwsze sprawdź w drzwiach kierowcy koło bocznego schowka z lewej strony czy masz dwa przyciski. Jeśli się świecą to masz go wyłączonego (zarówno alarm za co odpowiada jedna ikonka jak i czujnik położenia samochodu za co odpowiada druga ikonka). Żadnych czujników wewnątrz nie widać a alarm działa. U mnie działa jak kolega wyżej napisał z tym iż zamiast ręki uchyliłem szyby i z tyłu posadziłem teściową zamknąłem centralny kluczykiem a sam poszedłem do lekarza. Syrena wyła a telefon spanikowanej teściowej - bezcenne...
  6. Witam Problem u mnie nadal występuje. Dziś zdjąłem rurę u góry od filtra powietrza i zajrzałem do środka i co... światełko w tunelu. Może mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego w środku jest tak widno - czy to z drugiej strony coś mogło spaść. Z góry nic nie widać na razie na kanał nie mam kiedy podjechać. Rura głębiej jest lekko w oleju. Wrzucam fotkę rury oraz film , https://vimeo.com/41236591 (od 2000 obrotów mniej więcej jest to 22 sekunda filmu słychać ten świst, który ustaje przy 2500 obrotów przed zmianą biegu 30 sekunda). Aby dobrze wsłuchać się w dźwięk należy mieć dość głośno ustawiony głos aby było to dobrze słyszalne).
  7. Powiem tak wymieniany był również filtr powietrza w tym samym czasie. Jutro posprawdzam te przewody. Byłem też z tym w ASO i tam zawsze to samo - nic nie znaleźli, VAG-i nic nie pokazały bo szczerze to chyba im się szukać nie chciało... Ja z kolei że jestem dociekliwy nie odpuszczę dopóki tematu nie rozwiążę choćby to miało trochę potrwać.
  8. Witam wszystkich Pojawił mi się ostatnio dość dziwny problem otóż świeżo po wymianie oleju (oryginalny filtr oraz olej 5W/30 Castrol Edge Professional - pełen syntetyk) nie przejechałem nawet kilometra pojawiło się syczenie/ świst przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu wyłącznie w czasie jazdy na postoju to nie występuje). Jest to o tyle ciekawe że problem wcześniej nie występował. Jak go podkręcę na 2200 obrotów lub poniżej 2000 i aby aby podtrzymuje gaz to nic nie świszcze. Dodam gazu świszcze . Z kolei jak depnę mu pod 4000 to jest moment że np na 2300 przez chwilę to słychać a potem niesłychać. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie