Jimy_GM Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam wszystkichWiem że temat wiele razy wałkowany, sam czytałem wiele postow, ale nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie pytania.Jeśli coś źle wiem to poprawiajcie mnie.Zacznijmy od tego, że w C5 z 2003r są 2 czujniki z lewej str w pzrednim i tylnim kole, Na ogół problem z samopoziomowaniem polega na przerwanych wtyczkach, brakiem ich styku.Mam mianowicie taki problem jak większość z Was. Wyświetla się problem z samoregulacją. Autko przed kupnem zostalo sprawdzone w serwisie aso. Wykazali: Dynamiczna regulacja zasięgu swiateł4Z7907357dynamische LWR D09kodowanie 50numer serwisu - to już nie istotne 1 rozpoznano usterkę00774 031czujnik poziomu samochodu tylny lewy -G76przerwanie/zwarcie z masąPo tym bardzo dokładnie przepatrzyłem tylny lewy czujnik. Wtyczki w nim jak i w przednim były całe. Rozłączając je spryskałem środkiem do styków. Lecz w tylnim lewym okazało się, że łącznik czujnika z wahaczem jest pękniety i przez to czujnik nie działa.Moje pytanie jest takie: Jeśli usterka zostanie usunięta - naprawiona łącznik, to co dalej nalezy zapewne skasować błąd.Czy ktoś zajował sie tym i może podac krok po kroku jak to zrobić? Dodam, że będę jeszcze wymieniał 2 żarówki. Więc i 2 pytanko. Jakie najlepiej kupić aby qmaksymalnie powlepszyć światła mijania. Wiele razy czytałem, że jest to najwiekszy problem naszych autek. Podsumowując:1. Po naprawie łącznika jak skasować błąd, krok po kroku - chętnie kupię kabel i program jak ktoś ma namiary lub sam sprzeda.2. Jakie żarówki kupić - jedną mam już wypaloną a wyczytalem że wymieniać najlepiej parami.Trochę się rozpisałem więc z góry dzięki za cierpliwość w czytaniu.
adamas Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2012 Podsumowując: 1. Po naprawie łącznika jak skasować błąd, krok po kroku - chętnie kupię kabel i program jak ktoś ma namiary lub sam sprzeda. 2. Jakie żarówki kupić - jedną mam już wypaloną a wyczytalem że wymieniać najlepiej parami. ELo Zacznę od końca Jakie palniki masz, D1S czy D2S? Jeżeli D1S to przesrane bo drogie i wybór niewielki. Oryginalne to 4200K, trochę słabo świecą, ostatnio pojawiły się 5000K koszt ok 200PLN za sztukę. Palnik D2S temperatur barwowych pełen wachlarz koszty do zniesienia. Druga sprawa, po naprawie czujnika będziesz musiał przeprowadzić adaptację ksenonów. Generalnie łatwizna, potrzebujesz vag-a i fejsa. Musisz najpierw sprawdzić napięcie na przednim i tylnym czujniku. Ich wartość musi się mieścić w pewnym zakresie i różnica napięć pomiędzy nimi nie może być większa niż.. Nie wiem jakie wartości powinny być w twoim aucie. W niektórych wersjach może być tak, że jeżeli nie masz spełnionych tych warunków, opcja adaptacji świateł nie będzie aktywna w vag-u. Sama adaptacja to już pikuś grupa 55 i działasz. Teraz z głowy nie powiem co i jak. Jak będziesz miał problem pisz, poradzimy Pzdr 2
Jimy_GM Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2012 Wg Etki D2S i takie powinno być. Chodzi mi głównie o kupno sprawdzonych. Wiadomo że wiekszość bazuje na allegro a słyszałem że najczęsciej kupowane z tego philipsa są jakieś chińskie podróbki. Czy ktoś już kupował z jakiegoś źródła i widzi znaczną poprawe. U mnie obecnie jest tak: światła są takeij jakości, że jak pasy są ładnie pomalowane mogę jechaś norlanie. Inaczej maks 90km przy znajomości trasy na mijania. Jeśli ktoś kupowal kabelek z programem i jest zadowolony to proszę o info, chętnie zakupie to samo. Zna ktoś wartości napięcia i jakie warunki muszą być spełnione ??
Rekomendowane odpowiedzi