Trek Opublikowano 11 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Witam posiadam owe Audi A4 1,9 TDI b6 130KMOtóż mam problem z silnikiem nie wiem dlaczego ale z pod korka pokazuje mi się olej nie wiem co jest tego przyczynąAuto także wcześniej nie miało kopa a po sprawdzeniu go programem Polski VAG 4.9 wskazał mi przycznę niskiego podciśnieniai w rzeczywistości kabelek od powietrza się wypioł pod tym czymś i po podłączeniu auto miało przyśpieszenie (kopa) (program nie wskazywał żdnych błędów) ale po umyciu silnika auto straciło kopa i nie jest w stanie jeździć jak by się dusiło i nie dostawało powietrza, zwróciłem uwage jednak na to że po przekroczeniu 2 tys, obrotów auto jeździ i mam dość dobre osiągi jednak poniżej tej wartości auto potrafi nie kiedy zgasnąć jadąc wolno nie wiem co się dzieje czy mógłby mi ktoś coś podpowiedzieć.Chciałbym także dowiedzieć do czego służy (1) ten wężyk wiem że nie wiele widać ale gdy go podpinam mam hamulce w samochodzie oraz powinien mieć przyśpieszenie teraz jednak po podpięcu tego wężyka nie mam hamulców a auto kopci z rury wydechowej po dodaniu gazu i jest wyraźny spadek mocy jakby miał zgasnąć zaraz.Natomiast (2,3) widać wyciek oleju a nie powinno tak być nie wiem co to robi chciałbym się dowiedzieć troche na ten temat jeśli ktoś wie prosiłbym o opis tegoz góry dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 12 Marca 2012 przez michał JAGODA#
adamas Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2012 ELoGórny wężyk sterowanie EGR-em, dolny, przepustnicą powietrza. W obu przewodach jest vacuum więc nie dziw się, że po zdjęciu ich nie masz wspomagania hamulców. Sprawdź czy obydwa są całe. Sprawdź też zawory N-18 i N-239, czy któryś z nich się nie przyblokował.Co do wycieku oleju z EGR-u pisane było już na ten temat - poszukajPzdr 1
Trek Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2012 Rozumie dziękuje serdecznie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi