Megan90 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) Witam.Dzisiaj miałam wymienione tarcze i klocki przód. Przejechałam sie autem żeby sprawdzić hamulce i jak docisnełam to zatrzymałam się dopiero po 100 metrach zwykle gdy wcisnełam hamulec to auto hamowało w prawie w miejscu. Po za tym strasznie twardy jest hamulec nie wiem czy to normalne. Po wymianie nadal świeci mi kontrola od zużycia okładzin hamulcowych. Z góry dzięki Edytowane 10 Stycznia 2014 przez Megan90
adamas Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 ELo Sporo problemów jak na dosyć prostą czynność serwisową Czy mechanik zamontował klocki z czujnikiem zużycia?, jeżeli tak, to czy podłączył je?Twardy pedał hamulca jest twardy tak , że nie możesz go wcisnąć, czy przy próbie wciśnięcia pulsuje jakby ABS działał?Oprócz informacji na FIS-ie o zużytych klockach nie świeci żadna inna kontrolka ESP lub od hamulca ręcznego? Pewnie już byłaś u tego fachowca z reklamacją i auto śmiga Pzdr
Megan90 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam.Dzięki za odpowiedz.Pedał hamulca twary tak że trudniej mi go wcisnąć ale chyba muszą się tarcze i klocki ułożyć bo z dnia na dzień coraz lepiej. Kontrolka świeci tylko od okładzin żadna inna nie. Wszystko napewno dokładnie podłączone. Zastanawiam sie czy z tyłu też jest czujnik zużycia bo z tyłu jeszcze nie wymieniali mi klocków.Pzdr
adamas Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2014 ELo Z tyłu nie ma czujników zużycia. Co do twardości pedała-(u)? hamulca. To masz rację, że muszą się klocki ułożyć pedał jest twardszy. Jeżeli miałaś wymieniane razem z tarczami to wrażenie jest takie jak opisujesz. Ja zawsze po wymianie klocków, tarcz robię tak, wybieram mało uczęszczaną drogę. Rozpędzam się do 120-140km/h i hamuję do 20km/h, powtarzam to 4-5 razy klocki ładnie docierają się do tarczy i potem spokojnie jadę bez gwałtownego hamowania i przyśpieszania. Ważne jest żebyś podczas tego zabiegu nie zatrzymała auta i nie wjechała w wodę, można uszkodzić tarcze. Co do kontrolki zużycia to hmm uszkodzony klocek brak połączenia między wtyczką a gniazdem, łatwo to sprawdzić wypiąć wtyczkę od klocka a w gniazdo wstawić mostek ( zamknąć obwód ). komunikat na FIS-ie powinien zniknąć. Jak masz alusy to zrobisz to bez ściągania koła albo podnoszenia samochodu. Pzdr 1
Megan90 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dzięki . Muszę poprosić szwagra aby sprawdził mi te wtyczki. Niestety musi sciągać koła bo na zimę mam stalówki.Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi