Skocz do zawartości

Swap & remont


Szymen1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

posiadam silnik 2.0 BKD 16V z 2004 roku ma przejechane 200 tys. i prawdopodobnie okazało sie że główica jest pęknięta (litr płynu na tysiąc km) a pozatym turbo do regeneracji myślałem też nad rozrządem że trzeba by było zrobić i otóz moje pytanie brzmi czy warto pakować tyle kasy w remont spawanie główicy 1200zł regeneracja 900zł rozrząd 600zł + robota czy lepiej wsadzić inny silnik ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

 

Koszt remontu porównywalny z zakupem innego motoru. Ja robiłbym swój, przy używce i tak jakiś serwis trzeba zrobić. Regenerując swój masz 100% pewności czym jeździsz.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie wiem ale myślałem nad tym żeby całkiem inny motor włożyć jak sie dowiedziałem że nowy wtryskiwacz kosztuje 1.5 tys.to sie troche przeaziłem że jeszcze mi zaraz to padnie i pojde z torbami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

 

A co chcesz tam zapakować innego? Wsadzisz benzynę, dolicz skrzynię biegów, ECU i kodowania. Wsadzisz innego diesla też nie wiadomo jak pompki, kodowanie lub  wymiana ECU i troszkę innego osprzętu. Ja chipowałem swoje 1.9AVF. Po chipie poleciała mi dwumasa i pompka, w sumie jedno i drugie kulało przed chipem, także byłem przygotowany na taki obrót sprawy. Nową pompkę do swojego dostaniesz za 1100, wymiana jest banalnie prosta. Na Twoim miejscu bardziej bym się martwił prawdopodobieństwem pęknięcia głowicy, lub zatarcia motoru, bo smarowanie w 2,0 jest raczej marne.

W rozsądnej cenie możesz ukulturalnić swój motor, myślę tu o wywaleniu wałków balansujących, montażu pompy oleju z 1.9. Z resztą i tak zrobisz jak zechcesz, nie zapomnij efektami pochwalić się na forum.

 

Pzdr

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie benzyna odpada chce dalej disla myślałem nad CR'em podobno że dość dobry. a chip tuning to wgl przy tym silniku nie wchodzi w gre przy tej główicy ;/ dwumase miałem juz robiona a co do pompy to słyszałem że te oryginalne są ponoć kijowe że ten imbus tam sie wyrabia czy coś i polacy wpadli na to żeby ten imbus przerobić bodajże z 5 na 8 i że to jest dużo lepsze.a co mi daja te wałki ? no wiem tylko własnie chciałem sie poradzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie