Szymen1992 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witamposiadam silnik 2.0 BKD 16V z 2004 roku ma przejechane 200 tys. i prawdopodobnie okazało sie że główica jest pęknięta (litr płynu na tysiąc km) a pozatym turbo do regeneracji myślałem też nad rozrządem że trzeba by było zrobić i otóz moje pytanie brzmi czy warto pakować tyle kasy w remont spawanie główicy 1200zł regeneracja 900zł rozrząd 600zł + robota czy lepiej wsadzić inny silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 ELo Koszt remontu porównywalny z zakupem innego motoru. Ja robiłbym swój, przy używce i tak jakiś serwis trzeba zrobić. Regenerując swój masz 100% pewności czym jeździsz. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymen1992 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 no właśnie wiem ale myślałem nad tym żeby całkiem inny motor włożyć jak sie dowiedziałem że nowy wtryskiwacz kosztuje 1.5 tys.to sie troche przeaziłem że jeszcze mi zaraz to padnie i pojde z torbami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 ELo A co chcesz tam zapakować innego? Wsadzisz benzynę, dolicz skrzynię biegów, ECU i kodowania. Wsadzisz innego diesla też nie wiadomo jak pompki, kodowanie lub wymiana ECU i troszkę innego osprzętu. Ja chipowałem swoje 1.9AVF. Po chipie poleciała mi dwumasa i pompka, w sumie jedno i drugie kulało przed chipem, także byłem przygotowany na taki obrót sprawy. Nową pompkę do swojego dostaniesz za 1100, wymiana jest banalnie prosta. Na Twoim miejscu bardziej bym się martwił prawdopodobieństwem pęknięcia głowicy, lub zatarcia motoru, bo smarowanie w 2,0 jest raczej marne.W rozsądnej cenie możesz ukulturalnić swój motor, myślę tu o wywaleniu wałków balansujących, montażu pompy oleju z 1.9. Z resztą i tak zrobisz jak zechcesz, nie zapomnij efektami pochwalić się na forum. Pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymen1992 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 nie benzyna odpada chce dalej disla myślałem nad CR'em podobno że dość dobry. a chip tuning to wgl przy tym silniku nie wchodzi w gre przy tej główicy ;/ dwumase miałem juz robiona a co do pompy to słyszałem że te oryginalne są ponoć kijowe że ten imbus tam sie wyrabia czy coś i polacy wpadli na to żeby ten imbus przerobić bodajże z 5 na 8 i że to jest dużo lepsze.a co mi daja te wałki ? no wiem tylko własnie chciałem sie poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi