woltek Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Witam.Próbując się dostać do jednego z czujników uszkodziłem gumowy trójnik znajdujący się na górze skrzyni korbowej (łączący odmę i rurkę która odprowadza olej gdzieś w stronę filtra oleju), ten trójnik był cały zasyfiony a wiec postanowiłem grzebać dalej. Okazało się że przez zatkaną że rurkę odprowadzająca nadmiar oleju, wszystko leciało do zaworka odpowietrzającego a następnie do dolotu przed turbiną itd.Zaciekawił mnie ten zaworek bo gdy go wymontowałem i przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną, nie spełniał on żadnej funkcji, mianowicie przelot powietrza w nim przebiega bez najmniejszego problemu. Z tego co zrozumiałem to on powinien się otworzyć dopiero przy jakimś tam ciśnieniu.Czy jest jakiś sposób aby go sprawdzić?I czy w ogóle jest on potrzebny? czy wystarczy poprowadzić np jakiś wężyk zamiast do niego to w atmosferę?Jeżdżę bez niego już jakiś czas i postanowiłem coś z tym zrobić bo mi opary lecą do wentylacji.Szukałem nawet nowego ale gdy mi facet powiedział 140zł to mnie trochę zatkało, kupiłem zawór do diesla z tym że zamiast dwóch końcówek ten ma trzy, ale w nm też nie ma żadnego oporu.Silnik to 1.8T 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi