Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Próbując się dostać do jednego z czujników uszkodziłem gumowy trójnik znajdujący się na górze skrzyni korbowej (łączący odmę i rurkę która odprowadza olej gdzieś w stronę filtra oleju), ten trójnik był cały zasyfiony a wiec postanowiłem grzebać dalej. Okazało się że przez zatkaną że rurkę odprowadzająca nadmiar oleju, wszystko leciało do zaworka odpowietrzającego a następnie do dolotu przed turbiną itd.
Zaciekawił mnie ten zaworek bo gdy go wymontowałem i przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną, nie spełniał on żadnej funkcji, mianowicie przelot powietrza w nim przebiega bez najmniejszego problemu. Z tego co zrozumiałem to on powinien się otworzyć dopiero przy jakimś tam ciśnieniu.
Czy jest jakiś sposób aby go sprawdzić?
I czy w ogóle jest on potrzebny? czy wystarczy poprowadzić np jakiś wężyk zamiast do niego to w atmosferę?
Jeżdżę bez niego już jakiś czas i postanowiłem coś z tym zrobić bo mi opary lecą do wentylacji.
Szukałem nawet nowego ale gdy mi facet powiedział 140zł to mnie trochę zatkało, kupiłem zawór do diesla z tym że zamiast dwóch końcówek ten ma trzy, ale w nm też nie ma żadnego oporu.
Silnik to 1.8T 150KM

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie