kuba721344 Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2017 Witam! Stałem się posiadaczem Audi A4 B7 avant z silnikiem brd 170KM z przebiegiem 223kkm. Auto przy przebiegu 185kkm miało wymieniany moduł pompy oleju w serwisie audi w niemczech co potwierdzone jest rachunkiem na 3100euro! Dziś auto po przejechaniu zaledwie 35kkm od owej wymiany ma padnięte turbo (olej w okładzie dolotowym i odmie) oraz na wyświetlaczu wyskakuje komunikat ciśnienia oleju... Ponadto miga kontrolka od świec żarowych oraz świeci sie check. Dodam że kupując auto byłem uprzedzony o padniętej turbinie oraz o zapchanym filtrze DPF, i na ten moment wykręcona jest sonda z DPF-a. Pytanie brzmi, czy możliwe jest aby po tak krótkim czasie znów uszkodzeniu uległ moduł pompy oleju?? Jeśli tak to co teraz? Regeneracja czy wymiana na pompe z 1.9 tdi? Jakie wiążą się z tym koszty? Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi