Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jakiś miesiąc temu kupiłem Audi A4 B5 1,6 w gazie 1997 rok od razu zauważyłem, że z nawiewów leci zimne powietrze. Kupiłem samochód na dojazdy do pracy. Wydawało mi się że nie działa czujnik temperatury bo wskazówka się nie podnosiła. Wymieniłem czujnik temperatury ale wskazówka dalej nie działała. Zaprowadziłem samochód do mechanika,  który powiedział że nie ma w ogóle zamontowanego termostatu i zalana jest woda zamiast płynu. Po wymianie płynu i termostatu gdy wracałem do domu, czujnik temperatury zaczął działać a z nawiewów zaczęło lecieć ciepłe powietrze. Niestety po przejechaniu 4 km płyn chłodniczy zaczął się gotować, a samochód szarpać i tracić moc. Wróciłem do mechanika, powiedział że termostat był zepsuty, wymienił na nowy i przepłukał układ chłodzenia. Gdy wracałem do domu znów to samo się stało. Mechanik powiedział że z jego strony jest wszystko ok :( że pompa wody działa i pewnie to uszczelka pod głowicą.  Zalecił też wymianę visco wentylatora chłodnicy na lato .  Powiedział też że może wyjąć mi termostat :) Nie mam zaufanego mechanika, wydałem 1000 zł a jest tylko gorzej niż było.  Nie chce mi sie wierzyć że to uszczelka Z tego co wiem uszczelka pod głowicą była wymieniana ok 3 lata temu. Pod korkiem oleju nie ma białej mazi, a samochód nie dymi.  

Po przejechaniu kilku 4 km temperatura osiąga ponad 100 stopni, samochód traci moc i szarpie. Raz zapaliła mi sie kontrolka oleju. Sprawdziłem olej i wszystko jest ok. Wąż od nagrzewnicy jest ciepły, górny od chłodnicy ciepły, chłodnica zimna (na dole i górze)  i dolny wąż od chłodnicy zimny. Czy jadę na gazie czy na benzynie to takie same skutki.

Bardzo proszę o odpowiedź, co możne być przyczyną? 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie