Ajanki Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Część. Chciałbym się podzielic doświadczeniem z naprawy kolektora. Może spotkaliście się z klekotem w silniku jakby zawory stukały tylko troszkę głośniej. W moim przypadku były to klapy w kolektorze ssącym. Jak zwykle mechanicy - wymiana kolektora masakra. Koszty wyobraźcie sobie. Kupiłem kolektor za 100 zł okazało się, że numer się zgadzał tylko literki (najważniejsze) nie, ale klapy były sprawne. Zdemontowalem swój kolektor, pod kolektorem gdzie wchodzi wężyk z podcisnienia znajduje sie caly mechanizm sterowania klapami. Składa sie z sprężyny membramy i tak jakby przedłużenia dwigni do poruszania klapami. Okazalo się, ze w moim przypadku pękła sprężyna i ta dzwignia wyskoczyła z zaczepów. Pomimo, że zakupiony wczesniej kolektor był z innego modelu przełożyłem kompletny mechanizm do mojego kolektora i działa pięknie. Co się zmieniło? Silnik pracuje cichutko i dodatkowo nabral powietrza w płuca i zdecydowanie rusza do przodu roznica naprawdę odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi