Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część.

Chciałbym się podzielic doświadczeniem z naprawy kolektora. Może spotkaliście się z klekotem w silniku jakby zawory stukały tylko troszkę głośniej. W moim przypadku były to klapy w kolektorze ssącym. Jak zwykle mechanicy - wymiana kolektora masakra. Koszty wyobraźcie sobie. Kupiłem kolektor za 100 zł okazało się, że numer się zgadzał tylko literki (najważniejsze) nie, ale klapy były sprawne. Zdemontowalem swój kolektor, pod kolektorem gdzie wchodzi wężyk z podcisnienia znajduje sie caly mechanizm sterowania klapami. Składa sie z sprężyny membramy i tak jakby przedłużenia dwigni do poruszania klapami. Okazalo się, ze w moim przypadku pękła sprężyna i ta dzwignia wyskoczyła z zaczepów. Pomimo, że zakupiony wczesniej kolektor był z innego modelu przełożyłem kompletny mechanizm  do mojego kolektora i działa pięknie. Co się zmieniło? Silnik pracuje cichutko i dodatkowo nabral powietrza w płuca i zdecydowanie rusza do przodu roznica naprawdę odczuwalna.

IMG_20180404_185209.jpg

IMG_20180404_185146.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie