Zetor Power Opublikowano 29 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2018 Witam wszystkich, to mój pierwszy post, także kłaniam się nisko. Panowie mam problem z turbiną. Zdarza się, że co jakiś czas (gdy mocniej depnę albo np przyspiesze pod spore wzniesienie) wyłącza się turbina - tzn zapewne przechodzi w tryb awaryjny. Samochod to a4 b5 1.9tdi 1z (1zetor) 90km 1998r. Zakupiłem kabelek - podłączyłem się i sprawdziłem błedy w vcds lite. Pokasowałem je i problem jakby ustąpił, ale po czasie znów podczas przyspieszenia na wzniesieniu turbina się wyłączyła no i muł straszliwy. Po ponownym odpaleniu problem ustąpił, no ale wiadomo, że to kwestia czasu kiedy się znowu pojawi. Wydaję mi się również, że wzrosło spalanie. (btw czy można na vcds-lite odczytać spalanie /100km?, widziałem że można l/h, ale to niewiele mi mówi). Po wskazaniach na vcds wymieniłem przepływomierz, ale odczyty są nadal błędne - jest to zapewne zamiennik z nad rzeki jangcy (chociaż japan w nazwie :D) także możliwe, że też jest dupny, ale odczyty pokazuje bardzo podobnie jak stary pierburga, więc pewnie nie tutaj jest problem. Zrobiłem też "logi" dynamiczne do których daję linki: Grupa 003 (proszę przewińcie do 95.69s, robiłem z kumplem z roboty, trochu nieogar):http://vaglogi.pl/log-003_T7K7yq4.html Grupa 008 i 011:http://vaglogi.pl/log-011_008_KiKXQ13.html Tutaj jeszcze log z grupy 11 przed wymianą przepływki - ona nic nie zminieniła moim zdaniem (tylko do czasu 8.91, musiałem sam dać stop):http://vaglogi.pl/log-011_O89n8.html Błędy jakie w full scanie mi pokazało to: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 23 May 2018, 22:26:10:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.LBL Controller: 028 906 021 GM Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1436 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 VCID: 60B32383F35B 5 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-00 - Open or Short to Plus 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 VCID: 5ECF1D7BC92F 2 Faults Found: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 35-10 - - - Intermittent 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 VCID: 2721789FD6F5 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D01 Coding: 01022 Shop #: WSC 06325 VCID: 33199CCF122D 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 32-10 - Resistance too High - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 65535 VCID: E6BFB59B917F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0W0250503 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00222 VCID: DFB1A07F4E25 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 VCID: 56DF055BA11F 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to Plus
Zetor Power Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2018 Ok update z logami. Przepraszam panowie za ten burdel z logami, ale robilem to pierwszy raz i sam musialem klickac. Logi ze starej przeplywki:http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4QduD9.html Logi z "nowej" przeplywki:http://vaglogi.pl/log-008_003_011_98LONX.html (8, 3, 11)http://vaglogi.pl/log-001_003_010_vXnbAk.html (1, 3, 10) Moje pytanie czy jest jakas widoczna zmiana na nowej przeplywce, jest sens ja zmieniac? (moge ja oddac w ciagu 14 dni) Czy zostac przy starej? Obecnie jest zalozona stara i problem z turbina sie nie pojawia (pewnie kwestia czasu). Z gory dzieki za odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi