Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, to mój pierwszy post, także kłaniam się nisko.

Panowie mam problem z turbiną. Zdarza się, że co jakiś czas (gdy mocniej depnę albo np przyspiesze pod spore wzniesienie) wyłącza się turbina
- tzn zapewne przechodzi w tryb awaryjny. Samochod to a4 b5 1.9tdi 1z (1zetor) 90km 1998r. Zakupiłem kabelek - podłączyłem się i sprawdziłem
błedy w vcds lite. Pokasowałem je i problem jakby ustąpił, ale po czasie znów podczas przyspieszenia na wzniesieniu turbina się wyłączyła 
no i muł straszliwy. Po ponownym odpaleniu problem ustąpił, no ale wiadomo, że to kwestia czasu kiedy się znowu pojawi. Wydaję mi się również, że 
wzrosło spalanie. (btw czy można na vcds-lite odczytać spalanie /100km?, widziałem że można l/h, ale to niewiele mi mówi). Po wskazaniach
na vcds wymieniłem przepływomierz, ale odczyty są nadal błędne - jest to zapewne zamiennik z nad rzeki jangcy (chociaż japan w nazwie :D) 
także możliwe, że też jest dupny, ale odczyty pokazuje bardzo podobnie jak stary pierburga, więc pewnie nie tutaj jest problem.
Zrobiłem też "logi" dynamiczne do których daję linki:

Grupa 003 (proszę przewińcie do 95.69s, robiłem z kumplem z roboty, trochu nieogar):
http://vaglogi.pl/log-003_T7K7yq4.html
Grupa 008 i 011:
http://vaglogi.pl/log-011_008_KiKXQ13.html


Tutaj jeszcze log z grupy 11 przed wymianą przepływki - ona nic nie zminieniła moim zdaniem (tylko do czasu 8.91, musiałem sam dać stop):
http://vaglogi.pl/log-011_O89n8.html


Błędy jakie w full scanie mi pokazało to:
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Wednesday, 23 May 2018, 22:26:10:0


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: 028-906-021-AHU.LBL
   Controller: 028 906 021 GM
   Component: 1,9l R4 EDC   00SG  1436
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 06325
   VCID: 60B32383F35B
5 Faults Found:
65535 -  Internal Control Module Memory Error
            37-10 -  Faulty - Intermittent
01262 -  Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
            31-00 -  Open or Short to Ground
00522 -  Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
            30-00 -  Open or Short to Plus
00575 -  Intake Manifold Pressure
            17-10 -  Control Difference - Intermittent
00553 -  Mass Air Flow Sensor (G70)
            31-00 -  Open or Short to Ground
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
   Controller: 8E0 614 111 AB
   Component: ABS 5.3 FRONT       D00
   Coding: 0273004281  
   Shop #: BB 24548
   VCID: 5ECF1D7BC92F
2 Faults Found:
00290 -  ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)
            35-10 -   - - Intermittent
00287 -  ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)
            35-10 -   - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC       Labels: 8L0-820-043-2D.LBL
   Controller: 8L0 820 043 B
   Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73
   Coding: 04143
   Shop #: WSC 06325
   VCID: 2721789FD6F5
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags       Labels: 8A0-959-655.LBL
   Controller: 8A0 959 655 C
   Component: Airbag V AUDI      D01 
   Coding: 01022
   Shop #: WSC 06325
   VCID: 33199CCF122D
2 Faults Found:
00532 -  Supply Voltage B+
            07-10 -  Signal too Low - Intermittent
00588 -  Airbag Igniter; Driver Side (N95)
            32-10 -  Resistance too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments       Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL
   Controller: 8D0 919 034 
   Component: B5-KOMBIINSTRUMENT  D10
   Coding: 00140
   Shop #: WSC 65535
   VCID: E6BFB59B917F
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer       Labels: 4A0-953-234.LBL
   Controller: 4A0 953 234 
   Component: IMMO AUZ9Z0W0250503 D77
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00222
   VCID: DFB1A07F4E25
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks       Labels: 8D0-862-257.LBL
   Controller: 8LO 862 257 E
   Component: ZV-Pumpe            D03
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 65535
   VCID: 56DF055BA11F
16 Faults Found:
01367 -  Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
            35-00 -   -
01371 -  Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
            35-00 -   -
01372 -  Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side
            35-00 -   -
01374 -  Alarm triggered by Terminal 15
            35-00 -   -
01370 -  Alarm triggered by Interior Monitoring
            35-00 -   -
01369 -  Alarm triggered by Hood Switch
            35-00 -   -
01368 -  Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
            35-00 -   -
01373 -  Alarm triggered by Radio Ground Contact
            35-00 -   -
01366 -  Opened Due to Crash Signal
            35-00 -   -
01361 -  Switch for Anti-Theft Alarm; Close
            29-00 -  Short to Ground
01360 -  Switch for Anti-Theft Alarm; Open
            29-00 -  Short to Ground
01362 -  Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)
            29-00 -  Short to Ground
01363 -  Switch for Central Locking; Driver's Door (F59)
            27-00 -  Implausible Signal
01364 -  Switch for Central Locking; Passenger Door (F114)
            27-00 -  Implausible Signal
01365 -  Lock/Unlock Switch; Interior
            29-00 -  Short to Ground
01365 -  Lock/Unlock Switch; Interior
            28-00 -  Short to Plus


 

Opublikowano

Ok update z logami.

Przepraszam panowie za ten burdel z logami, ale robilem to pierwszy raz i sam musialem klickac. 

Logi ze starej przeplywki:
http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4QduD9.html

Logi z "nowej" przeplywki:
http://vaglogi.pl/log-008_003_011_98LONX.html (8, 3, 11)
http://vaglogi.pl/log-001_003_010_vXnbAk.html (1, 3, 10) 


Moje pytanie czy jest jakas widoczna zmiana na nowej przeplywce, jest sens ja zmieniac? (moge ja oddac w ciagu 14 dni)
Czy zostac przy starej? Obecnie jest zalozona stara i problem z turbina sie nie pojawia (pewnie kwestia czasu).
Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie