Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem odnośnie dwóch błędów:

Address 01: Engine (J623-CAGB)       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
   Part No SW: 03L 906 022 JP    HW: 03L 906 022 B
   Component: R4 2.0l TDI   H01 9978  
   Revision: 11H01---    
   Coding: 0104002C18072118
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JP A01009
   ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod
   VCID: 7CEFE26BA6EB9E6243B8825-8028

2 Faults Found:
5244 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
          P0193 00 [032] - Short to Plus
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 228918 km
                    Date: 2018.08.18
                    Time: 17:07:27

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 20
                    Mileage: 228864 km
                    Date: 2018.08.16
                    Time: 23:12:12

Readiness: 1 1 0 0 0 

 

Od początku, jakiś czas temu w trasie wracając do domu zaświeciła sie kontrolka (spręzynka) po dotarciu do domu nie miałem czasu sprawdzić błędów zrobiłem to na drugo dzień lecz wtedy spręzynka już nie świeciła po podpięciu kompa pojawił się Jeden Błąd EGR więc rozkręciłem i rzeczywiście było sporo sadzy w  srodku, nie dałęm rady zrobić tego po pracy w jedne dzień więc złożyłem to drugiego dnia,przy okazji sciągniecia pokrywy silnika znalazłem podpięty do silnika chip (przynajmniej tak mi się wydaje) był on w pozycji 0 więc chciałem to odpiąc i tak też zrobiłem po złożeniu i odpaleniu dalej kontrolka zaczeła migać więc podpiołem to z powrotem i po kilku kilometrach przestałą swiecić nie pamiętam czy wtedy nie miał mocy czy wszystko było ok

Po wszystkim było ok do powrotu z wakacji, wracałem z Chorwacji tydzień temu dokłądnie zaczeło się to już w drodze do Bośni jakieś 50 km przed punktem docelowym jechaliśmy troszke trudna drogą przez same góry lecz nie ma to raczej znaczenia, żaświeciła sie sprężynka i silnik i od tego momentu nie ma kompletnie mocy i cały czas świecą się kontrolki kasowałem błąd z EGR lecz ten wczoraj dalej sie pojawił po kilku kilometrach 

Moje pytanie to czy to magiczne pudełeczko może coś mieszcać czy może mapa jest zmieniona czy jest opcja samemu to sprawdzić ??

Lub może po prostu ten czujnik ciśneinia paliwa jest uszkodzony

Teraz odpiołem to całkowicie z czy bez jest to samo wieć lepiej to wyrzucić 

ogólnie pojawiło sięjeszcze kilka innych błędów lecz nie wiem czy mają jakiś związek z tym wcześniej ich nie było jeżeli ktoś będzie chciał to jak najbardziej podeśle pełną listę.

IMG_20180823_052048.jpg

IMG_20180823_052055.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zainteresowania tym tematem nie ma żadnego więc zaczołem sprawdzac metodą prób i błędów i magiczne pudełko chyba nie ma nic z tym wspólnego 

Mam dwa pytania odnośnie drugiego błędu o ile wogóle ktoś zdecyduje się odpowiedzieć, gdzie znajduje się czujnik n18 i n75 ?? wydaje mi się że to głowny winowajca lecz nie mam pojęcia gdzie one są mam tylko przypuszczenia że jeden z nich to ten na zdjęciu poniżej a drugi znajduje się przy pasku rozrządu pod jakąś osłoną 

Jak przeprowadzić test ?? mam na myśli podłaczenie do 12v i sprawdzić czy wydobywa się dzwięk kliknięcie 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie