Smoku Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam mam pytanko. Po wymianie rozrządu zauważyłem, że na biegu jałowym po rozgrzaniu delikatnie zarzuci silnikiem. Czuć to na siedzeniu. Obroty nie skaczą auto kompletnie nic nie drży. Tylko takie od czasu do czasu zarzucenie. Poduchy sprawne. Autko pali od strzała nie kopci ma moc spalanie tez w normie. Czy to może być coś ze zła synchronizacja rozrządu. Nie podłączałem auta pod kompa, bo mechanikom kabel sie popsol i nie mogli nic sprawdzić.
brelo Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2018 Co to znaczy zarzucenie? Możesz to jakoś opisać lepiej? JEdyne co mi sie kojarzy to poduchy własnie, ale skoro sprawdziłeś, to raczej odpada.
Smoku Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2018 Hmm jak to opisać. Patrząc na silnik to od czasu do czasu nim bujnie. ( nie widać nic na obrotomierzu) Mając wczesniej BMW w D z silnikami CR( gdzie tam zero drgań no może przy cylindrowych ) to trochę mnie nie , ze przeraża tylko zastanawia czy fak ma być.
Smoku Opublikowano 31 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2018 Dziś sprawdziłem wspornik silnika ten pod wentylatorami. Widać, ze jak zabujam silnikiem to właśnie w tym miejscu sie ugina. Mysle, ze to właśnie to będzie przyczyna. A u dodam , ze jak kolega dodawał gazu to silnik sie podnosil wlasnientez w tym miejscu 1
pawelec82 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2018 Daj znać czy to to, bo kumpel ma podobny objaw, z tym ze u niego nie powymianie rozrządu a poprostu od dawna takie rzeczy sie dzieją
Smoku Opublikowano 31 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2018 Dziwna sprawa z tymi silnikami. U kolegi w golfie vI, a drugi w octavi II ma to samo. Z tego co piszą na innych i różnych forach te silniki tak maja.
Rekomendowane odpowiedzi