weni Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 od pewnego czasu ciężko zaczęła kręcić się kierownica, czasami nawet po dużym skręcie potrafi nie odbijać, po pewnym czasie jazdy potrafi znowu leciutko się kręcić po czym znowu kręci się ciężko. Pompa przy maksymalnym skręcie chodzi cichutko, nic nie warczy ani nie rzęcholi. Postanowiłem wymienić olej/płyn - był żółty wiec chyba syntetyk ale zmieniłem na zielony Febi G002000 czyli mineralny Bo tak radzi producent. Bez zmian. Zastanawiam się co padło: pompa czy przekładnia, mechanicy mówią abym zaczął od pompy bo taniej i łatwiej. Wolałbym wymienić jedno na pewniaka a nie metodą prób i błędów. Skoro chodzi raz lekko po chwili ciężko i to w czasie tej samej jazdy to pomyślałem, ze może ktoś z was już też taką sytuacje miał i coś podpowie. Dodam tylko, że podczas wymiany oleju/płynu przepłukałem cały układ aż z pompy leciał czysty zielony FEBI, ale zwrócił mi uwagę fakt, że płyn nie był pompowany do butelki z pompy jednostajnie tylko takim przerywanym strumieniem. Może to pompa skoro jak myślę powinna pompować jednostajnie a pompuje partiami - no nie wiem. Pompa i maglownica to nie jest 5zł więc nawet drogą statystyki wolałbym zacząć od czegoś co jest najprawdopodobniejsze a nie jak mechanik radzi tańsze i łatwiejsze bo mniej roboty. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi