Skocz do zawartości

Audi A6 C5 Avant 2,4 170 KM Quattro 2001 r. - mechanik/serwis Warszawa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od kilku dni jestem posiadaczem powyższego auta i potrzebuje ewentualnego wsparcia w paru kwestiach.

Chodzi w szczególności o polecenie warsztatu w Warszawie gdzie będę mógł dokonać poniższych napraw.

Część zakładam, że nie będzie stanowiła problemu jednak spodziewać się, że nie wszystko pójdzie gładko. 

Więc tak:

* wymiana rozrządu (z pompą)

* wymiana oraz uzupełnienie płynów oraz oleju

* naprawia jednego czujnika parkowania - został niefortunnie wciśnięty przez co cały system szwankuje

* naprawa tylniej wycieraczki - najprawdopodobniej wymiana silniczka

* naprawa przednich wycieraczek - po uruchomieniu silnika wycieraczki same się uruchamiają i robią niespełna 3 pełne szyby i nagle się zatrzymuje - miejsce zatrzymania zawsze jest inne. Następnie podczas uruchomienia wycieraczek (licząc, że wrócą na swoje miejsce) ponownie wykonują taką samą ilość machnięć i znowu się zatrzymują w nowym miejscu. Aby kolejny raz uruchomić wycieraczki to trzeba odczekać ok 10 sek. Zakładam zwarcie ale nie mam wiedzy wystarczającej aby nie wykluczyć innych problemów. Ale jeżeli wycieraczki same się uruchamiają podczas uruchomienia silnika to nie wykluczam zwarcia.

* naprawa lusterek bocznych - brak możliwości elektrycznego ustawiania lusterek chociaż prawe lusterko można elektrycznie obniżyć. W inne strony już w obu lusterkach trzeba ręcznie ustawiać. Składanie lusterek działa bez problemów.

* skrzynia biegów automatyczna - i tutaj zaczynają się schody. Chciałbym sprawdzić jej stan ogólny, wymienić olej i ewentualnie to co można to naprawić chociaż wydaje się, że skrzynia działa dobrze. Auto ma przebieg 277 tysięcy km. Samochód nie szarpie , płynnie rusza więc chciałbym na razie ogólnie zadbać o skrzynię. Oczywiście mam świadomość, że może mnie czekać regeneracja skrzyni dlatego tutaj zależy mi na dobrym warsztacie. 

Czy jesteście w stanie polecić kogoś w Warszawie, kogoś kto zna się na tych autach i nie będzie to stanowić dla niego większych problemów?

Jeżeli chodzi o olej do skrzyni to jestem zwolennikiem zakupienia go w wersji oryginalnej, nie zamienniki.

Jeżeli chodzi o części (jak np silniczki) to interesują mnie jedynie nowy sprzęt, nie używany. 

Po wykonaniu powyższych będę chciał albo okleić auto albo polakierować - czy jest ktoś w stanie, z własnego doświadczenia, powiedzieć co jest bardziej opłacalne?

Foliowanie wychodzi teoretycznie taniej ale jak to przekłada się na utrzymanie folii w dobrym stanie? 

Jaki jest koszt foliowania a jaki malowania tego modelu auta? Chodzi mi jedynie o wartości orientacyjnie. 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc oraz wszelkie uwagi.

Jeżeli potrzebne będą jakieś dodatkowe informacje i będę w stanie ich udzielić to oczywiście to zrobię. 

Auto jest ogólnie w dobrym stanie a chciałbym go zrobić na najbliższe kilka lat (3-4) tak aby trochę posłużył młodej rodzinie. 

Miesięcznie szacuje, że będzie robione ok 1000-1200 km.

Pozdrawiam,

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie