Maxivoice Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2021 Witam. Jedna sprawa nie daje mi spokoju. Wymieniliśmy z ojcem płyn do wspomagania metodą chałupniczą w audi a4 b7 2006r. Czyli krecenie kołami na odpalonym silniku, zbieranie starego płynu strzykawką i dolewanie 2 litrów nowego. Bez ściągania i odpinania czegokolwiek. Wszystko było ok do momentu aż ściągnęliśmy trochę za dużo poniżej minimum i pompa zaczęła strzelać i trzeszczeć. Zgasiliśmy od razu silnik ale piszczała tak jeszcze przez chwilę zanim ucichła po odpaleniu. Od tamtej pory występuje pisk przy maksymalnych skrętach. Nie wycie a pisk podobny do paska. Wspomaganie działa bardzo dobrze ale Czy pompa została uszkodzona? Piszczenie i sytuacja idealna jak na filmiku poniżej. głupio byłoby wymieniać dobre podzespoły jak koło pasowe pompy, sprzegiełko alternatora, pasek wielorowkowy skoro to może być pompa? Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym. Tam wszystko wygląda jak nowe. Pozdrawiam
BUMMM Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2022 Cześć. Dowiedziałeś się coś na ten temat? Bo u mnie jest tak samo tylko że ja już z tym go kupiłem
steve69 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Z tego co pamięta to @Maxivoice pisał na innym forum, że zmienił płyn wspomagania z Febi 6161 na Febi 6162 zielony mineralny. Podobno pomogło i od tamtej pory jest cisza. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez steve69 1
Rekomendowane odpowiedzi