Skocz do zawartości

MMI


Murcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Posiadam Audi Q3. Rocznik 2021 (kupione w salonie) W tym roku zepsuło sie MMI. Na ekranie widnieje tylko napis - trwa inicjalizacja uzytkownika- samochod jest na gwarancji więc zawiozłem do serwisu. Tam próbowali wgrać aktualizacje oprogramowania. Nie pomogło. Teraz wysłali pismo do producenta w tej sprawie. Ponoć muszę czekać na aktualizacje nowa. Czekam już mc, auto nie jest w pełni sprawne, raty coraz droższe- dramat. Gdy kupowalem mówili że dadzą w razie awarii auto zastępcze- guzik, nic takiego się nie stało. Slabo to wygląda prawda ? Bo mam auto na gwarancji, płacę coraz wyższe raty a auto jest bez nawigacji, bez możliwości korzystania z telefonu, bez multimediów. Co ja mogę w tej sprawie zrobić? Ktoś miał takie doświadczenia może z Audi ? Pozdrawiam, Murcio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Za chwilę będzie 3 miesiące a usterka nie naprawiona. Podobno dużo aut tak jest zepsutych. Ponoć serwis audi w Niemczech musi stworzyć plik aktualizacyjny. A że Polska to ściana wschodnia wiec pewnie sobie poczekam zanim trafi do Polski :(. Audi - "przewaga dzieki technice"  . Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie