Murcio Opublikowano 4 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2022 Witam ! Posiadam Audi Q3. Rocznik 2021 (kupione w salonie) W tym roku zepsuło sie MMI. Na ekranie widnieje tylko napis - trwa inicjalizacja uzytkownika- samochod jest na gwarancji więc zawiozłem do serwisu. Tam próbowali wgrać aktualizacje oprogramowania. Nie pomogło. Teraz wysłali pismo do producenta w tej sprawie. Ponoć muszę czekać na aktualizacje nowa. Czekam już mc, auto nie jest w pełni sprawne, raty coraz droższe- dramat. Gdy kupowalem mówili że dadzą w razie awarii auto zastępcze- guzik, nic takiego się nie stało. Slabo to wygląda prawda ? Bo mam auto na gwarancji, płacę coraz wyższe raty a auto jest bez nawigacji, bez możliwości korzystania z telefonu, bez multimediów. Co ja mogę w tej sprawie zrobić? Ktoś miał takie doświadczenia może z Audi ? Pozdrawiam, Murcio
steve69 Opublikowano 4 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2022 Współczuję. Auto na gwarancji więc jesteś zdany na ASO. Pozostaje życzyć wiele cierpliwości. 1
Murcio Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Za chwilę będzie 3 miesiące a usterka nie naprawiona. Podobno dużo aut tak jest zepsutych. Ponoć serwis audi w Niemczech musi stworzyć plik aktualizacyjny. A że Polska to ściana wschodnia wiec pewnie sobie poczekam zanim trafi do Polski :(. Audi - "przewaga dzieki technice" . Nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Deba Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca Witam 2 tygodnie temu odebrałem z salonu nową Q3 sportback i mam poważny problem z MMI pomimo tego że sparowałem go z my.audi i wszystko wyglądało dobrze to co 2 -3 uruchomienia system restartuje się do ustawień fabrycznych i tak w kółko. Usunąłem konta i to samo. Drugi problem to system ograniczania prędkości na tempomacie który bardzo często popełnia błędy ( źle wskazuje ograniczenia prędkości). Miałem taką sytuację na autostradzie gdzie samochód zaczął hamować pomimo braku ograniczenia prędkości i o mało co miałbym w bagażniku dodatkowych pasażerów.
Rekomendowane odpowiedzi