szanio70 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2023 Dzień Dobry, w mojej Audi A5 ostatnio po wjeździe na nierówne podwórko ze spadkiem wyskoczył mi błąd kierownicy na żółto i ESP. Po zgaszeniu silnika i ponowym odpaleniu błąd zgasł, lecz na początku po dłużej jeździe znowu się zapalał co ważne kierownica była skręcona żeby jechać na wprost. Nie dzieje się tak od razu po odpaleniu samochodu tylko po chwili jazdy wyskakuje ten błąd i kierownica się przekreca. Byłem w ASO zrobili mi geometrie i diagnostykę lecz błąd nadal się pojawia po paru minutach jazdy. Obstawiali maglownice lecz nie byli pewni więc "nie chcieli mnie naciągać na koszta" więc się poddali i oddali mi samochód. Na diagnostyce z tego co wiem wyskakuje czujnik kąta skrętu. Czy to faktycznie może być wina tego czujnika? Wyczytałem że może to być: wiązka aktywnego układu wspomagania, moduł sterownika, kolumna kierownicza bądź drążek kierowniczy. Ja obstawiałbym na jakieś zwarcia lub zwilgocenia.
Rekomendowane odpowiedzi