DominikA38P Opublikowano 21 Lipca 2023 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2023 Cześć, Zablokowały mi się wycieraczki z przodu i oddałem samochód Audi A3 8P 2011 sline do mechanika żeby przeczyścił mechanizm oraz żeby wymienił silnik tylnej wycieraczki. Zacznę od tylnego silnika. Zamówił silnik na 99% nie do tego modelu. Wycieraczka zaczyna pracę nie z prawej strony a z lewej oraz jest z jednym punktem dyszy, który do tego jest nieruchomy a mechanik wyciął mi w zaślepce miejsce na tą dyszę... Ogólnie masakra bo cała woda zbiera się w śrubie, która trzyma ramie wycieraczki więc wszystko będzie korodować. Muszę zamówić nowy silnik wraz z odpowiednim ramieniem wycieraczki i stąd moja prośba. Czy ktoś z Was wymieniał silnik i ramie wycieraczki w Audi A3 8P 2011 sline i może mi podać albo numer części - silnika tylnej wycieraczki wraz z ramieniem wycieraczki albo podać link do odpowiedniej aukcji żebym zamówił dobre części? Teraz przód. Po nasmarowaniu silników przednich wycieraczek wszystko ładnie chodzi. Tylko zastanawiam się czy jest jakaś regulacja nacisku wycieraczki na szybę. Ponieważ przednia lewa wycieraczka (od strony kierowcy) kiedy zaczyna swoją pracę to plastik od mocowania wycieraczki jest bardzo blisko szyby prawie rysuje po szybie. W późniejszej pracy wycieraczki (czyli wyżej na szybie) to tak jak by się wyrównuje i wycieraczka chodzi większą częścią pióra po szybie lecz w początkowej fazie pracy pióro wycieraczki jest bardzo mocno dociśnięte do szyby tak, że zamiast pióra praktycznie wodę z szyby zbiera "mocowanie pióra wycieraczki" do ramienia wycieraczki. Czy jest to źle wyregulowane ramie wycieraczki czy po prostu ten model tak ma a ja nie zwróciłem wcześniej na to uwagę? Miłego dnia,
Rekomendowane odpowiedzi