Skocz do zawartości

Pękający wąż powrotu w serwo


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam pomocy / wskazówki...od niedawna użytkuję q7 3.0 tdi..pewnego dnia przy odpaleniu silnika i dość niskiej temperaturze wystrzelił wąż powrotu znajdujący się pomiędzy maglownicą oraz chłodniczką...pomyslałem okay...stare auto , stary przewód,spory mróz....miał prawo...

Próbowałem jakoś to połączyc złączką do węży hydraulicznych, zdobyłem wąż w firmie która serwisuje przewody hydrauliczne...niestety strzelał dalej po tym jak zgasilem silnik i odpalałem ponownie...z racji takiej iz mieszkam w państwie w którym na czesci czeka sie tydzien lub dwa zamówilem nowy w PL...wymienilem go, zalalem oryginalnym płynem...jest działa bajera !  Pojezdzilem 3 dni dumny z siebie, ze ogarnalem to z poziomu gleby bez podnosnika...dodam iz przez te dni uzytkowania temperatura była w kolicy 0 stopni...niestety 3 dni temu przy temperaturze  -6  przy odpaleniu silnika uslyszalem strzał i pod autem ponownie znalazlem płyn od wspomagania i odkryłem pęknięty nowy wąż który znowu strzelił przy złączce od strony chlodniczki...jutro przyjezdza z Pl nowy wąż ale myślę, ze dlugo nie pożyje...bardzo proszę o pomoc, może ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją ?  Jest to przewód nr 6

Screenshot_20240202_203649_Gallery.jpg

Screenshot_20240202_203633_Gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zmienilem wåż powrotu, chlodniczkę płyny wspomagania oraz pompę wspomagania i póki co bez eksplozji , po wyjęciu pompy zauważyłem że zawór kierunkowy w pompie przycina się delikatnie w pewnym momencie...myśle,ze ogarniete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie