Skocz do zawartości

michalbo

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi Q7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    3000
  • Moc KM
    232
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Oslo

Osiągnięcia michalbo

  1. Zmienilem wåż powrotu, chlodniczkę płyny wspomagania oraz pompę wspomagania i póki co bez eksplozji , po wyjęciu pompy zauważyłem że zawór kierunkowy w pompie przycina się delikatnie w pewnym momencie...myśle,ze ogarniete
  2. Szukam pomocy / wskazówki...od niedawna użytkuję q7 3.0 tdi..pewnego dnia przy odpaleniu silnika i dość niskiej temperaturze wystrzelił wąż powrotu znajdujący się pomiędzy maglownicą oraz chłodniczką...pomyslałem okay...stare auto , stary przewód,spory mróz....miał prawo... Próbowałem jakoś to połączyc złączką do węży hydraulicznych, zdobyłem wąż w firmie która serwisuje przewody hydrauliczne...niestety strzelał dalej po tym jak zgasilem silnik i odpalałem ponownie...z racji takiej iz mieszkam w państwie w którym na czesci czeka sie tydzien lub dwa zamówilem nowy w PL...wymienilem go, zalalem oryginalnym płynem...jest działa bajera ! Pojezdzilem 3 dni dumny z siebie, ze ogarnalem to z poziomu gleby bez podnosnika...dodam iz przez te dni uzytkowania temperatura była w kolicy 0 stopni...niestety 3 dni temu przy temperaturze -6 przy odpaleniu silnika uslyszalem strzał i pod autem ponownie znalazlem płyn od wspomagania i odkryłem pęknięty nowy wąż który znowu strzelił przy złączce od strony chlodniczki...jutro przyjezdza z Pl nowy wąż ale myślę, ze dlugo nie pożyje...bardzo proszę o pomoc, może ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją ? Jest to przewód nr 6
  3. Witam serdecznie...od miesiąca posiadam q7 3.0 tdi 2007 i już się przekonałem iż niezbędne będzie posiadanie dostępu do forum aby pytać szanowne grono o porady... pozdrawiam Michal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie