Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, od tygodnia jeżdżę od mechanika do mechanika i każdy mówi co innego i już brakuje mi pomysłu. 

Pacjentem jest A6 C8 50TDI 2019r, W styczniu przy przebiegu 160k EGR skończył swój żywot, z czego wiem w tych autach to normalne, wymieniłem oczywiście na nowy oryginalny, przy okazji wyczyszczone zostały doloty etc. 

Po tygodniu wyskoczył check i po komputerze wyszło, że przepustnica również dostała po kościach, więc również została wymieniona, oczywiście też na oryginał. Uprzedzam odpowiedzi, że mechanik przyciął i nic nie wymienił, lecz robił to na moich oczach, więc wiem co jest w tym aucie.

 

Tydzień temu pojawił się kolejny check tym razem błąd brzmi: Zawór 1 Ciśnienia Spalin, Zacina się w położeniu otwartym (Pasywny/Sporadyczny). KOD BŁĘDU: P047F00

Wszystkie nowe części zostały oczywiście zaadaptowane, teraz pytanie brzmi, gdzie może leżeć problem? Wyczytałem, że problemem może być czujnik ciśnienia spalin, ale nie mam pewności. Dzisiaj w dodatku po raz pierwszy wrzuciło go w tryb awaryjny, czyli "Usterka napędu", po ponownym odpaleniu ani widu ani słychu, od razu po tym udałem się na podpięcie kompa do pierwszego lepszego serwisu i tym razem wyskoczył błąd: Zawór Ciśnienia spalin - Zwarcie (Kodu błędu nie zapisałem)

 

Jest tu jakiś magik, który może powiedzieć co pozostało zrobić? :D

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie