Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Sprowadziłem Audi A5 2019 ze Stanów Zjednoczonych (wersja Premium Plus).

Samochód jest już zarejestrowany i mogę się nim poruszać, jednak mam kilka kwestii, które budzą moje wątpliwości. Niestety informacje dostępne w internecie bywają sprzeczne.

Na wstępie zaznaczę, że kontaktowałem się z dwoma ASO, jednak słysząc, że samochód pochodzi z USA, szybko mnie zbyli, unikając jakiejkolwiek merytorycznej odpowiedzi.

Kilka pytań, które mnie nurtują:

  1. Nawigacja i rozpoznawanie znaków drogowych:
    Nie konwertowałem jeszcze map na europejskie, ponieważ korzystam z Yanosika i Google Maps, które mi wystarczają. Czy jednak w przypadku aktualizacji map funkcja rozpoznawania znaków drogowych zostanie automatycznie aktywowana? Mam tę opcję dostępną na wirtualnym kokpicie, ale obecnie jest nieaktywna.

  2. Driver Assistance:
    Na wirtualnym kokpicie widzę również funkcję "Driver Assistance", która powinna pokazywać odległość od poprzedzającego pojazdu, ale także jest nieaktywna.

  3. Audi Connect:
    Słyszałem, że usługa Audi Connect (połączenie z aplikacją MyAudi) może nie działać w wersji samochodu z USA. Czy to prawda?

  4. Apple CarPlay:
    Czy istnieje możliwość połączenia się z Apple CarPlay bezprzewodowo?

  5. Doposażenie w asystentów kierowcy:
    Czy istnieje możliwość doposażenia samochodu w poniższe systemy, a jeśli tak, to jakie są orientacyjne koszty?

    • Asystent zmiany pasa ruchu
    • Aktywny (adaptacyjny) tempomat
    • Asystent parkowania
  6. Błąd SOS:
    Czy usunięcie błędu SOS jest możliwe wyłącznie z poziomu komputera?

Wiem, że pytań jest sporo, ale to tylko pierwsze kwestie, które nasunęły mi się w ciągu kilku dni jazdy.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie