Skocz do zawartości

Kupno Audi A5 2.0 z 2010 roku - wada fabryczna - branie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! 
Noszę się z zakupem Audi A5 2.0 z 2010 roku. Wiem o wadzie fabrycznej tych silników i, że biorą olej - ten konkretny egzemplarz którym się interesuję bierze podobno ok 0,5l na 1000km. Dużo? Niedużo? Jak w ogóle wygląda technicznie kwestia tej wady fabrycznej? Kończy się po prostu na systematycznym dolewaniu oleju czy może raczej grozi to czymś o wiele poważniejszym i z tego powodu nie ma sensu inwestować w te roczniki?

Edytowane przez SlaV0
  • SlaV0 zmienił(a) tytuł na Kupno Audi A5 2.0 z 2010 roku - wada fabryczna - branie oleju
Opublikowano

Miałem kiedyś A4 2007 2.0tfsi też tyle brało, no głównie pilnuj poziomu oleju bo może zabraknąć by napompowac napinacz łańcucha kiedyś kolega tak w A5 uśmiercił silnik obecnie mam s5 3.0tfsi i powiem że bierze znacznie mniej 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie