Skocz do zawartości

S5 z 2024 roku po liftingu 3.0 TFSI MH 367KM zapalone żółte kontrolki check engine i ustarka ukladu napędowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy na podstawie logu wykonanego  skanerem OBD II VCDS może mi ktoś podpowiedzieć jaka to jest usterka.

Czekam na wizyte w serwisie ASO ale może to troche potrwać.Podobne zdarzenie miałem 6 tyg temu w ASO doradca techniczny powiedział mi ze najprawdopodobniej jest to konektor w zespole elektrycznym napędu.

Log-AUDI -WAUZZZFU9SN012209-11555km.txt

Edytowane przez meggi
  • meggi zmienił(a) tytuł na S5 z 2024 roku po liftingu 3.0 TFSI MH 367KM zapalone żółte kontrolki check engine i ustarka ukladu napędowego
Opublikowano

u mnie tez juz dwa razy tak sie stało. Ponadto czesto jakies komunikaty o błedach syst bezpieczenstwa które same zaraz znikaja

Pozatym znikneło ogrzewanie postojowe z ekranu, jest tylko w aplikacji

oprogramowanie to porazka, czekamy na aktualizację.....

Opublikowano

Kriss555 jakie masz spalanie? U mnie zależy jak szybko jadę na S i autostradach przy 160-200 km/h komputer pokładowy pokazuje mi 11-12,5 l/100km w zaleznosci od wiatru temp powietrza.Po miescie jeżdze malo.Głownie do pracy S-ka 50 km w jedna i druga strone.W korkach tak do 30-40 km/h jezdzi mi na silniku elektrycznym.Obecnie mam 12 tys km przejechanych, po 5 tys zmieniłem olej na Millers EE PERFORMANCE C5 V 0w20 ze specyfikacja VW 508 00/ 509 00.Zastanawiam sie czy nie uzyc srodka zmniejszajacego tarcie na bazie dwysiarczku molibdenu dodac do oleju po wykonaniu płukanki przy zmianie oleju? Na jakim paliwie jeździsz E5 98 czy E10 95 i jakich stacji Ja różnie najczesciej Orlen, BP niekiedy Shell. Nie byłem jeszcze na hamowni ale czasami mam wrazenie ze auto jednak lepiej jezdzi na 95? Dam moze olej przepracowany do badania w laboratorium Polaris w Poznaniu lub do Krakowa do goscia który prowadzi badania i ma filmiki na Youtube R2D

Powiedz mi czy miałes moze kiedys taki komunikat "wysoka tempertura oleju skrzyni biegów zmien styl jazdy" taki komunikat pojawił mi sie jak zredukowalem z 7 na piatke przy mocnym wcisnieciu pedału gazu przy predkosci około 130 km/h do 200 km/h Dwukrotnie miałem taki komunikat.

Na jakim ogumieniu jezdzisz Ja zmieniłem z 19 przy zakupie auta na 20, zostały mi do sprzedania opony letnie 19 calowe Goodyera, wystawilem na aukcji OLX za pół ceny nowych ale narazie nie ma chetnych.

Jak byś chciał ze mną wymienić doswiadczenia to pisz meggi44@wp.pl

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

spalanie miedzy 12 a 14, bez jakichś ewidentnych szaleństw, BMW 340 iX było zrywniejsze i paliło ok 2 litrów mniej, zejscie ponizej 10 bardzo trudne....ruch mieszany miasto, drogi podmiejskie 

samochód ma duzego laga przy ruszaniu niestety, mildhybrid nie działa tak dobrze jak w bmw, czuc opóznienie i właczenie silnika spalinowego, niedopracowane to jest a technologicznie mozliwosci sa duze. Mildhybrid 2 zrobiony chyba tylko po to zeby emisje w testach obnizyc i nizsza kare płacic 

S tronik jest wolniejszy od ZFa wyczuwalnie.

auto hold tez nie wiem kto tu wymyslił. Trzeba bardzo mocno wcisnąć pedał zeby zadziałał. Ale to chyba po to zeby laga przy ruszaniu zmiejszyc....czyli autohold mało uzywać....nie wyszło za bardzo

silnikowi brakuje w trybie dynamic agresji, kickdown tez słaby, nie zawsze zbija na najnizszy bieg, nieraz uznaje , ze lepiej pociagnac np 2 ke czy 3ke mimo ze manulanie zrzuca nizej.... i to ze biegi sie w trybie manualnym same zmieniaja na wyzszy przy dojsciu do ogranicznika to w modelu S porazka.

Przy duzej predkosci czuc niestety mase przy przyspieszaniu ....

mam porównnaie do BMW 340iX którym wczesniej jezdziłem i to duzo bardziej sportowy samochód, jezeli ktos liczy na emocje to tam ich znajdzie duzo wiecej. materiały wykończeniowe tez lepsze, ale to model wypuszczony w  2019 roku...audi a5/s5 z poprzedni model tez był lepiej wykonany . Teraz wszedzie osczednosci...

hamulce, zwykłę dwutłoczkowe, owszem duze klocki i zaciski, ale dawniej były 6cio tłoczkowe, a konkurencja w bmw i mercedesie ma 4 i 6cio tłoczkowe, nie mówie , ze hamuja zle, ale nie wiem co by na torze zaprezentowały po nagrzaniu. Model S powinien miec jednak wieksze i co najmniej czterotłoczkowe zaciski. Tego tez nie zauwazy nikt kto nie lubi motoryzacji...ale model S kupuja raczej osoby lubiace samochody. mysle ze audi złozyo ze prawie nikt tego samochodu na tor nie zabierze...i tak pewnie bedzie....

nie mam porównnaia do c43 amg....

licznik... bardzo małe mozliwosci personalizacji, brak wogóle molziwosci wyswietlania mapy na liczniku...

hud ok , fajnie zrobiony, nie zasłania pola widzenia jak w bmw np

rezygnacja ze swiateł laserowych , kolejny krok w tył, a te matrixy na kolana nie powalaja... swieca ok ale zachwycac sie nie ma nad czym jak to dawniej w audi.... przeciętny wyrób, serdnia rynkowa

za to samochód jest bardzo komfortowy i cichy, dobrze sie prowadzi, jest stabilny przy duzej predkosci,  chociaz tez brakuje to tej precyzji i ostrości w trybie S, kierownica chodzi za lekko, zwieszenie nie utwardza sie tak bardzo. Jakość wykonania tez dobra do wysokości tej listwy z mikrobibry

ponizej plastik jakosci daci....nie obrazajac daci. Plastik schowka dramat, powinni sie wstydzić takie cos produkować 

gdzie ta jakość która kiedyś była w audi....

w nowym a6 to samo... sprawdzałem

w atrapie brak znaczka S, dopero teraz się pojawił, w USA był cały czas bo tam im to nie przeszło. Oszczędność euro, moze dwóch... jestem na etapie ustalania jak to domówic, ale jak na razie jest info ze występuje tylko razem z atrapa i nie wiadomo czy całej atrapy nie trzeba wymienić koszt czesci bez robocizny 1500zł 

kos napisał kiedyś w jakimś teście ze audi zrobiło model dla podstarzałych tatusiów, którzy kiedys lubili ostre smaochody, a teraz potrzebuja szybkich limuzyn i chyba to jest trafne określenie tego samochodu 

komunikatu ze skrzyni nie miałem jeszcze takiego, ale dwa razy miałem komunikat o usterce silnika i napedu które same zgasły

oprogramowanie to porażka, ciagle jakies problemy z jakimis czujnikami i innymi bzdurami, czekam az audi wyda aktualizacje, na jesiń zapowiadaja...

np na dwa tyg znikneło mi ogrzewanie postojowe z menu, nie było go w ogóle w samochodzie, było tylko w aplikacji, potem samo  wrociło.

a sprawdźcie z ciekawości u siebie czy działa awaryjne hamowanie przed przeszkodą przy cofaniu? u mnie nie działa. Postawiłem kartonowe pudło cofając samochód je wykrył i rozjechał, nie była żadnego  hamowania....nawet w arteonie którego miałem jako zastępczy samochód jak czekałem na audi, wiec duzo starszym  modelu działało to bez problemu 

kolejna kewstia to otwieranie noga. Działa wam tam gdzie sie swieci znaczek czy obok po lewej, bo u mnie obok po lewej....

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie