Skocz do zawartości

Szarpanie i drżenie - wadliwe pompowtryskiwacze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, może ktoś ma podobne doświadczenie i się ze mną nim podzieli. Chodzi o problem z szarpaniem auta przy zmianie biegu na wyższy oraz dodanie gazu. Podczas tego „szarpnięcia” wskazówka od obrotów się na chwilę cofa i potem wraca na swoje miejsce. Problem jest bardzo uciążliwy, mechanik stwierdził że trzeba wymienić wałek rozrządu, głowicę, jakieś szklanki (nie orientuje się zbytnio w tych tematach). Samochód odebrałam po wymianie tych rzeczy, chodził bez zarzutu do czasu. Po miesiącu od naprawy podczas jazdy poczułam delikatne szarpnięcie i tak już pozostało, nie zawsze co prawda ale da się to odczuć, zwłaszcza jak jadę z większą prędkością i dynamicznie zmieniam biegi, mam wrażenie że szarpanie się zwiększa. Wróciłam do warsztatu i usłyszałam że to albo EGR albo pompowtryskiwacze. EGR został sprawdzony jest okej, więc mechanik stwierdził że to raczej pompowtryskiwacze. Dodatkowo co jakiś czas stojąc na światłach czuję takie jakby falowanie w aucie, mechanik również wiąże to z wadliwymi pompowtryskiwaczami. Teraz pytanie - czy ktoś miał podobny problem? I czy faktycznie też było to powiązane z pompowtryskami? Zaczęłam czytać, te objawy mogą być również dwumasą albo poduszkami silnika, a wizja tego że wykosztuje się na pompowtryskiwacze i problem do mnie wróci mnie demotywuje :(

z informacji ważnych: moja audi a3 8P lift z 2008 r. 1.9 tdi miała wymienianą turbinę rok temu, wałek rozrządu i głowice 4 miesiące temu, odpala normalnie, jedyny problem to właśnie te szarpanie nie za każdym razem ale jednak oraz falowanie jak stoję np. Na światłach, raz mocno raz bardzo delikatnie. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie