RominK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam!Chciałbym zamienić deskę rozdzielczą w moim C4.Brakuje mi wskaźnika ciśnienia oleju.Jest wprawdzie kontrolka (czerwona lampka} , ale czasami po kilkudniowym postoju ma problemy ze zgaśnięciem i wolałbym widzieć co się dzieje z ciśnieniem. Chodzi mi o to czy wiązka przewodów obsługuje wszystkie rodzaje desek czy będą braki we wtyczkach i wtedy kicha. Oczywiście można użyć zegarów tuningowych ,ale można i zamienić na oryginalną z pełnymi wskaźnikami.Będę wdzięczny za wypowiedzi "gramotnych" w temacie!
delete1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2011 zaszczel fotką jakie masz zegary i jakie chcesz włożyć. będzie łatwiej bo ja np dwie c4 mam i siedze dosyć już w tym temacie ale nie rozumiem cię ;/
RominK Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2011 zaszczel fotką jakie masz zegary i jakie chcesz włożyć. będzie łatwiej bo ja np dwie c4 mam i siedze dosyć już w tym temacie ale nie rozumiem cię ;/Może tak: Chciałbym włożyć takie: http://allegro.pl/zegary-licznik-audi-100-200-88r-europa-i1386568298.html A mam takie: http://allegro.pl/zegary-audi-100-c4-a6-c4-obrotomierz-benzyna-i1411298741.html z tą jedynie różnicą ,że zamiast obrotomierza mam zegar.
Lechu Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 fajne jest jeszcze zamontowany komputer pokładowy który będziesz musiał sobie dodatkowo podłączyć i wymienić manetkę wycieraczek na manetkę ze sterowaniem BC AC
delete1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 witam. no popatrzyłem i bez dodania kabelków się napewno nie obejdzie. W 100 c4 miałem takie zegary jak ty a w A6 c4 mam już 7 zegarówkę Obrotomierz chyba masz tylko w nim jest zegarek na dole. Hmm temat jest taki że kostki będą pasowały. Mi niedawno się spalił licznik w A6 więc na sztuke delikatnie sam cyferblat od 100 c4 wsadziłem i auto gada. obroty pokazuje, prędkość i tyle. napewno z czujników kable musisz dorobić, do dodatkowych zegarów idzie jeden kabelek plus do tego te od kontrolek od niezapiętych pasów, AIR BAG, świateł pozycyjnych, immobiliser'a itp. Temat ogólnie do ogarnięcia tylko czy jesteś na tyle wytrwały czy niebardzo? chciałbym widzieć dokładnie twój silnik bo u mnie był ABK np. Chodzi mi o to gdzie są czujniki poinstalowane żebym mógł znaleźć to na necie. 1
RominK Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2011 witam. no popatrzyłem i bez dodania kabelków się napewno nie obejdzie. W 100 c4 miałem takie zegary jak ty a w A6 c4 mam już 7 zegarówkę Obrotomierz chyba masz tylko w nim jest zegarek na dole. Hmm temat jest taki że kostki będą pasowały. Mi niedawno się spalił licznik w A6 więc na sztuke delikatnie sam cyferblat od 100 c4 wsadziłem i auto gada. obroty pokazuje, prędkość i tyle. napewno z czujników kable musisz dorobić, do dodatkowych zegarów idzie jeden kabelek plus do tego te od kontrolek od niezapiętych pasów, AIR BAG, świateł pozycyjnych, immobiliser'a itp. Temat ogólnie do ogarnięcia tylko czy jesteś na tyle wytrwały czy niebardzo? chciałbym widzieć dokładnie twój silnik bo u mnie był ABK np. Chodzi mi o to gdzie są czujniki poinstalowane żebym mógł znaleźć to na necie.Ja naprawdę wiem jak wygląda obrotomierz ,ale mam taką wersję:załacznik. Tak czy owak najlepiej będzie chyba zastosować wskaźnik cisnienia oddzielny bez martwienia sie ,zadziała czy nie. W każdym razie dziekuję za rady. 1
Rekomendowane odpowiedzi