Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam wszystkich .obecnie jestem poz agranicą Polski .podróżuje Q5 z roku 2017..
  3. Dzisiaj
  4. Mariusz . posiadam Audi a3 8p quattro 2 tdi
  5. No dobrze, moduł j949 o którym piszesz jak dobrze rozumiem jest tzw. „Telematyką” i były już próby wyżej jego wymieniania na wersje eu jednak bezskuteczne ponieważ operator dostarczający internet dla audi ma terenie europy filtruje połączenia na podstawi VIN, a samochody wydane na stany nie widnieją w bazie europejskiej i odwrotnie. Dobrze rozumiem - że to co w poście wyżej było już robione? mam pytanie czy sprawdzał ktoś trop z uruchomieniem przez Verizone nadajnika na torze testowym audi w inglostat - dla testów samochodów nowych? Jeżeli dobrze rozumiem to wycieczka w te miejsce naszym samochodem powodowała by, że auto znajduje sieć amerykańską przez co jest możliwość zmiany użytkownika głównego? https://www.verizon.com/about/news/verizon-business-private-5g-environment-audi-ag-automotive-test
  6. Witajcie! Jestem Dawid. Aktualnie mam A5 pozdrawiam serdecznie!
  7. Wczoraj
  8. Hej wszystkim Jak to jest z tą wymiana oleju w skrzyni biegów? Wymieniać czy lepiej zostawić oryginalnie? W serwisie audi mówią że producent nie przewiduje wymiany i nie wymienia się bo to rodzaj suchej skrzyni biegów. Myślałem aby wymienić dynamicznie olej w skrzyni i sam teraz nie wiem co robić auto ma przebieg 90tys km serwisowany regularnie problemów nie ma, czy ktoś ma doświadczenia z tym związane. Dziękuje wszystkim za pomoc
  9. A6 C7 Ultra 2.0 TDI.2016. Podczas mocnego przyspieszania mryga kontrolka świec żarowych i przechodzi w tryb awaryjny. Resetuje się przy wyłączeniu i wyłączeniu zapłonu Czy ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać ten problem. P029900 Pompa płynu chłodzącego chłodnicy ciśnienia doładowania, OBWÓD OTWARTY. 0x00646E nieznany kod błędu
  10. Sebastian Audi A6 C7 2.0 TDI ultra 2016
  11. Witajcie, u mnie czarne A4 B9. Pozdrawiam!
  12. Ostatni tydzień
  13. https://www.finn.com/de-DE/blog/autokauf-und-verkauf/lieferzeiten-neuwagen-prognose-alternativen
  14. Witam ktoś ogarnia temat z taką informacja po podpięcie telefonu. Zaznaczam za do dziś wszystko działało.
  15. @Krzesickiauto zamówione było w październiku a od końca lutego stało w Emden. Dociśnij swojego dealera, żeby sprawdził, bo mojemu znajomemu dopiero dzisiaj powiedzieli, że auto od tygodnia jest w transporcie do Polski.
  16. U mnie nadal bez zmian. @Macik608 czy jesteś w stanie powiedzieć kiedy Twój znajomy zamawiał swój samochód?
  17. Witam ponownie, dostałem informację od znajomego, że jego Q5 jedzie z Emden do Polski. Wygląda więc na to, że coś się ruszyło... Proszę zweryfikujcie to u swoich dealerów i dajcie znać, co i jak...
  18. Siemano, jestem pierwszy raz na forum. Składam po woli A6 C5 polift avant.
  19. Diagnostyka wskazała zbyt niskie ciśnienie pompy paliwowej. Pompa wymieniona pół godziny pochodził zgasł i nie chce już zapalić. Jakieś pomysły?
  20. witam, moze ktos podac jaki olej stosowac do rozdzieli quttro ultra oraz do dylnego mostu,w Q5 z 2021 2,0 TFSI....
  21. Cześć, znalazłem kilka innych niż do tej pory wieści odnośnie pełnej konwersji USA MiB3 na EU. Prosiłbym o rzucenie na to okiem i jakiś komentarz czy ma to w ogóle sens; 1. Rola modułu OCU (J949) w MIB3 W generacji MIB3 (trzecia generacja platformy infotainment) wszystkie funkcje Audi connect oraz e-call są realizowane przez emergency call module and communication unit J949, które zawiera zintegrowaną kartę eSIM. To właśnie ten moduł komunikuje się z sieciami komórkowymi (LTE) i serwerami Audi, pośrednicząc między internetem a jednostką informacyjną J794 (MMI). W wersji USA eSIM jest powiązana z AT&T i nie „widzi” europejskich sieci. 2. Czy wymiana OCU jest możliwa? Tak — moduł J949 da się fizycznie wymontować i zastąpić egzemplarzem z rynku europejskiego. 2.1 Wybór odpowiedniego modułu Wersja sprzętowa: musi to być dokładnie moduł od Audi Q5 (MLB-platforma) z tego samego roku/modelu i tej samej generacji MIB3. Numer części OE: dobierany indywidualnie według Twojego VIN w systemie ETKA lub u dealera. Dla platformy MLB często spotykane oznaczenia to np. 4M8 035 706 E/G/N — ale ostateczny numer potwierdź w katalogu części. Wyposażenie: zwróć uwagę, czy moduł pochodzi z auta z aktywnym Audi connect (pakiet IT3/IT4) — inna wersja (tylko e-call) może nie mieć hotspotu Wi-Fi. 3. Przebieg wymiany Demontaż wnętrza: Odłącz akumulator. Zdemontuj podsufitkę (modele z SOS i OCU umieszczone są często za oświetleniem). Wymontowanie starego J949: Odłącz wiązki anten (zewnętrzne anteny LTE/GPS/Wi-Fi). Odłącz przewody Ethernet/CAN do J794. Montaż nowego modułu: Zamontuj nowe J949 w odwrotnej kolejności. Podłącz anteny i magistrale danych. Kodowanie i adaptacja (najważniejsze!): Online-kodowanie SVM za pomocą narzędzia ODIS/VAS w autoryzowanym serwisie Audi lub u niezależnego warsztatu z dostępem do platformy VAG (np. ABR-Service, AUTOCOM). Przypisanie modułu do Twojego VIN, wgranie certyfikatów regionu EU, aktywacja usług IT3/IT4. 5. Potencjalne problemy i uwagi Różnice regionalne oprogramowania MIB3: niektóre funkcje (np. Car-to-X w UE) mogą wymagać dodatkowej adaptacji. Autoryzacja dealera: serwisy w Europie bywają niechętne pracy z pojazdami US-spec. Często lepiej skorzystać z wyspecjalizowanego niezależnego warsztatu. Gwarancja i component protection: nowe OCU musi zostać poprawnie przypisane, inaczej system zgłosi błąd „Component Protection” i zablokuje niektóre funkcje. Podsumowanie Wymiana OCU jest technicznie wykonalna i pozwala na pełną aktywację Audi connect w Europie, ale wymaga precyzyjnego doboru części i profesjonalnego kodowania.
  22. Cześć. Gdzie robiłeś chip tuning? Czy po tuningu trzeba koniecznie tankować benzynę 98? Co się zmieniło w serwisowaniu? Czy trzeba częściej wymieniać olej? Słyszałem, że silnik jest mocny, ale tuning i wyższe temperatury mogą doprowadzić do przedwczesnego zużycia katalizatora. A on z kolei może się rozpaść i dostać do silnika...
  23. SKALD79

    STAGE 1

    Skrzyni nie ruszał tuner bo jak wspomniałeś wcześniej nie do ruszenia....w serii wypluła 259 po chipie 317 oraz 440 nm dostepych od 2100obr/min można zrobić na wiecej,ja zrobiłem bezpiecznie dla jednostki....jest różnica podczas wyprzadzania szczególnie na trasie....działaj i sie nie zastanawiaj spalanie....przy normalnej jezdzie w zasadzie takie samo jak w serii ale jak zaczniesz szarżowac poniżej 12 nie zejdzie.
  24. Dzień dobry. Jestem po raz pierwszy na forum. Szykam instrukcji obsługi do Audi Q5 z 2021 roku S line Plug in.
  25. Witam i pozdrawiam wszystkich z Nowego Sącza. Moje auto to audi s3 8V
  26. Witam serdecznie zacnych forumowiczów Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 D5 55 TFSI
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie