Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. no to podjedź do salonu i na miejscu potwierdzą
  3. Dzisiaj
  4. tzn, z aplikacji myAudi mogę otworzyć auto, owszem, dalej mam - wszystkie funkcje - cyfrowy kluczyk /nie jest podświetlony, tylko info - "Ze względów bezpieczeństwa korzystanie z tej funkcji wymaga potwierdzenia tożsamości - w zależności od dostępności za pośrednictwem partnera Audi lub cyfrowej weryfikacji tożsamości" I to tyle Nadmienię, że wszystko inne mi chodzi łącznie z netem w aucie a tego nie wiem jak ugryżć
  5. nie do końca rozumiem? wchodzisz aplikacje Myaudi i parujesz kluczyk z telefonem
  6. hmm, tzn? bo pola konfiguracji w MMI są niepodświetlone..
  7. Witam udało się. musisz połączyć kluczyk z telefonem. w sumie nie noszę już kluczyków od auta. żeby odpalić auto musisz położyć tylko telefon w stacji ładowania i jazda
  8. Witam. Od jakiegoś czasu jeżdżę Audi A6 C6 3.2 w Quatro. Pozdrawiam
  9. Wczoraj
  10. Cześć, jeżdżę Audi Q8 55TFSi e
  11. Dopłyną, dojechał, troche to trwało ale było warto czekać, na teraz jest super, no docieramy się. Powodzenia w oczekiwaniu
  12. Witam, jeżdżę autami z grupy VAG od 2008 roku. Tym razem padło na Audi A5 F5 w coupe Pozdrawiam serdecznie wszystkich, Tomek
  13. Ostatni tydzień
  14. Dziwne, może coś się zmieniło w kodowaniu w nowszych rocznikach.
  15. Dzięki ale już to robiłem i po restarcie MMI jest info o logowani/wczytywaniu , ale nic się nie włącza ? Dziwne inne komunikaty wyłączyłem tylko ten został .
  16. Cześć, Pytanie do osób które już odebrały swoje nowe Q5, czy płaciliście wartość wynikającą z umowy czy zgodnie z obecnymi rabatami? W krakowskich 2 salonach otrzymałem informację że kwota do zapłaty będzie nie wyższa niż ta wynikająca z umowy jednak jeśli się okaże że na dzień odbioru auta będą wyższe rabaty to oni je zastosują. Podobno maksymalne rabaty na dany model są ustalane odgórnie i żaden salon Audi nie może stosować wyższych rabatów. Idąc tym tropem, powielanym przez handlowców jest szansa że ze swoim Audi zamówionym w maju 2025 załapię się na wyprzedaż rocznika
  17. Witam wszystkich, mam na imię Tomek. Mój samochód to Audi Q5.
  18. W tym wątku masz informację jak to zrobić - gdzieś pisałem.
  19. Część, czy może ktoś wie jak usunąć komunikat który pojawia się za każdym razem przy uruchomieniem pojazdu , próbowałem przy pomocy OBD 11 , ale po odhaczeniu trzech komunikatów w systemie System MMI próbuje się załadować , ale nic się nie dzieje .Ponownie musze włączyć te trzy funkcje aby MMI powróciło . Może ktoś to wyłączył u siebie ?
  20. Cześć. Trochę za dużo rozebrałeś , ale ważne , że się udało wymienić . A Q5 sprowadzona z USA ? Bo jak była uszkodzona to może ktoś wcześniej wsadził używkę? Tak tylko piszę , ponieważ trochę ich rozebrałem i bardzo rzadko się zdąża , że w audi już w tych nowszych chłodnice się rozszczelniające bez przyczyny . Pozdrawiam .
  21. Cześć , jak nie naprawiłeś to spróbuj rozebrać klamki i poprzekładać te czujniki zamykania / otwierania auta bez dotykowo . Możesz je pozamienia w różnych drzwiach bez składania klamek i sprawdzić czy są dobre ? Często dostaje się tam wilgoć i nie działają te dotyki w klamkach. Rozbieranie klamek - wpis w you.... tam jest pokazane jak rozebrać .
  22. Pewnie już ogarnąłeś , ale napiszę może się komuś przyda . Aby przednie pasy zdemontować , najłatwiej wymontować przednie fotele ( po cztery śruby i dwie wtyczki na fotel) i wychodzą . Poszycie słupków i dolne listwy plastikowe ciągniesz ( boczne w bok , dolne do góry). Auta z USA maja napinacze z przodu przy pasach , więc do wymiany/regeneracji musisz je także wymontować( znajdują się te napinacze w dolnej części koło szyny fotela ( jedna śruba, pod dywanem/wykładziną ) . Czasami pod zaślepką "AUDI "w górnej części słupka znajduje się śrubka mocująca. Zwijacz pasa jest przykręcony jedna śrubą w dolnej części środkowego słupka, są tam wtyczki dwie od AIRBAG-u (najpierw odpinasz zabezpieczenie przy wtyczce potem delikatnie podważasz wtyczkę z gniazda AIRBAG). Z drugiej strony pas jest połączony z napinaczem trzeba je rozłączyć poprzez zduszenie blaszek i przesunięcia ich w napinaczu . Aby wymontować tylne ( dwa boczne pasy ) trzeba siedzisko tylne szarpnąć do góry ,wyciągnąć zaślepki od isofix tam też są zatrzaski , trzeba rozebrać tylne boczki w bagażniku i pod nimi są zwijacze pasów . Najlepiej wszystko wyciągnąć z bagażnika i porozkręcać listwy boczne w bagażniku . Radze dolna śrubę która jest przykręcony tylny pas pod siedziskiem odkręcać kluczem ręcznym -grzechotką , a nie używać pneumatu , bo można nabroić . To tak poglądowo jak by ktoś chciał dobierać się do pasów , ogólnie prosta sprawa, trochę rozkręcania , trochę spinek ,ale idzie samemu zrobić . Pozdrawiam .
  23. Cześć, mam na imię Krzysztof od 3 miesięcy jestem „ szczęśliwym posiadaczem” Q5 2.0 z Kanady. Jak na razie bardzo dobrze się jeździ, przesiadka z Exeo TDI.
  24. Część mam na imię Bogdan i jestem od niedawna właścicielem audi a5
  25. Witam Wszystkich Od jakiegoś czasu posiadam a4 b9 polift sprowadzony z USA i z racji tego, nieda sie tego zrobić online.. jak już został przekonwertowany, ale może wie ktoś, czy da się dodać głównego użytkownika np przez komputer ? Wgrać albo zakodować w jakiś sposób, żeby nie wolało logowania i wyłączyć komunikat o prywatności?? Pozdrawiam
  26. Ja próbowałem na Samsung A55 i iPhone 13 i nie działa.
  27. Witam Wszystkich Kuba z Radomia. Audi jeżdżę już parę lat, a od niedawna A4 b9 2.0 tfsi quattro 2020r. z USA. Pozdrawiam
  28. Samsung S25 Ultra.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie