Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Witam ze szczecina a6 c5 AWX 2001
  3. Wczoraj
  4. Siema Właśnie zakupiłem Q5 2015 2.0T benzyna no i zobaczymy co to będzie
  5. Witam wszystkich użytkuje A3 8V 2017 CNTC
  6. W ostateczność nałożę czarna rękawiczkę jednorazową, zawiążę i tak uszczelnię
  7. Sprawa rozwiązana dla innych. Pod podszybiem są dwa przekaźniki w plastikowym „g” u mnie nawet bez uszczelki. Przekaźniki 646. Powinny być wsunięte u góry ale u mnie leżały sobie luzem. Albo spadły albo ostatnio było tam Aso - wymiana nagrzewnicy i szukanie przyczyny braku ogrzewania. Może ktoś nie wsunął na swoje miejsce. Więc dostała się tam woda i szlak trafił .. Polecam sprawdzić i uszczelnić! Akumulator wymieniłem niepotrzebnie. To zalane wodą przekaźniki robiły zwarcie i spadało napięcie, dobrze, że nic więcej nie poszło
  8. Ostatni tydzień
  9. Witam wszystkich, to mój 1 post na tym forum Śmigam na codzień A4B8 ale coś mi odbiło i kupiłem rozbite S5 ze Stanów. Za ok. 2 miesiące będzie u mnie. Jak źle jest według Was? Utopie majątek u mechanika? Przebieg 70k mil.
  10. Hej, jestem Wojtek z Poznania. Aktualnie smigam A4B8 ale idzie do mnie S5 z USA. Pozdro
  11. Witam, kupiłam audi a6 c8 lekko uszkodzone (karoseria) , ale to nie jedyny problem z auta zostało wymontowane MMI!!! Moje główne pytanie to czy instalacja nowego sterownika do bardzo skaplikowany i kosztowny proces oraz konieczność wizyty w serwisie Audi czy też kodowanie jest proste i można je wykonać u losowego elektronika? Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję i Pozdrawiam
  12. Witam nazywam się Kamil, stałem się posiadaczem audi A6 C8 Avant, pierwsze audi w życiu. Mam nadzieję że przygoda będzie udana
  13. Ok odezwe się do nich pozdrawiam i dziekuje
  14. Polecam: https://asb-grudziadz.pl/ Sam jeździłem do nich ponad 250 km w jedną strony, by wymienić olej w skrzyni, moście i quattro.
  15. Witam wszystkich od niedawna posiadam A5 2.7tdi 190km z 2009r. Auto sprowadziłem z Niemiec z uszkodzoną skrzynią, kupiłem drugą regenerowaną skrzynie ale mam problem ponieważ auto po rozgrzaniu się ma problem z przerzucaniem biegów to znaczy gdy stoje w korku lub na swiatłach auto nie chce ruszyć z miejsca tak jakby nie było wrzuconego biegu po przestawieniy dzwigni na P Lub D wogule nie reguje musze pare razy wyłaczyc samochod i wlaczyc nastepnie po którymś razie zaskoczy ale przy ruszaniu robi kangura szarpie czy ktoś może pomóc w tym temacie? Dodam ze skrzynia po wymianie nie była zaadaptowana dopiero teraz inny mechanik mi to zrobił ale dalej jest szarpanie nie wiem co robić proszę o pomoc i pozdrawiam!
  16. Panowie. Akumulator wymieniony. Pytanie - gdzie jest przekaźnik rozrusznika w 2.0 tfsi? To te przekaźniki w podstopnicy? Gdzie go szukać?
  17. Zacznij od podłączenia ładowarki / prostownika. 10,9 V to niskie napięcie. Może przypadkowo coś rozładowało go zbyt mocno. Jeżeli to nie pomoże, to wymiana na nowy.
  18. Dzień dobry. Miło mi być w Waszym gronie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
  19. Witam, W aucie mam problem z klaksonem, a konkretnie z jego brakiem. Robiłem test VCDSem i sygnał wtedy normalnie dziala, słychać przekaźnik, natomiast przy wciskaniu klaksonu na kierownicy 0 reakcji. Co mogło paść? Taśma w kierownicy? Jak mogę to dalej zweryfikować ? Dzięki za pomoc
  20. Witam, Jestem Sebastian Posiadam Audi Q5 2,0 tdi 2013 r. Pozdrawiam
  21. Witajcie. Jeżdżę Toyotą :-), ale córka ma Audi, a ja jestem nadwornym mechanikiem. Ot, taki intruz ze mnie :-)
  22. Cześć, tu Michał! Jeżdżę Audi Q5 z 2019. Do zobaczenia na zlocie!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie