Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim
    3 punkty
  2. Cześć, Co do tej informacji o zacieraniu się silników Q5 sprowadzonych z USA , to jak już poprzednicy pisali trzeba podchodzić z dużym dystansem . Po pierwsze sprawdziłem ponad 50 VIN AUDI Q5 2.0 TFSI z USA w podanych rocznikach i w żadnym nie pojawi się informacja o akcji serwisowej na ten temat. Po drugie , kontaktowałem się ze znajomym , który blisko współpracuje z dilerami AUDI w USA , nie potwierdzili , że mają wymieniać silniki . Po trzecie , posiadam takie AUDI już nie pierwsze i ciągałem nimi różne cuda , skutery wodne do Chorwacji , ostatnim zrobiłem 90 tys w dwa lata i żadnych problemów . Po czwarte nie znamy historii pojazdu o którym mowa w filmie . To, że miało lekką szkodę nie znaczy , że silnik nie był uszkodzony ( uszkodzenia przy łapach i uchach w bloku silnika ) , miałem przypadki , że A5 , S5 lub Q5 sprowadzone po delikatnych uszkodzeniach posiadały uszkodzone mocowania silników lub mikropęknięcia bloków silnika , które wychodziły po przejechaniu 2-3 tyś kilometrów w trasie . Uszkodzenia takie nie powstają przy kolizji / wypadku , a przez wózkowych , którzy caterpilarmi przewożą auta i je ładują . Czasami uderzą widłami w silnik(tylną stronę silnika ) ładując od tyłu pojazd na lawetę( podnoszą za szybko widły przy podnoszeniu auta ) - info z własnego doświadczenia . A szkoda z przodu była minimalna , nawet chłodnice całe , a silnik do wymiany , albo niektórzy spawają te uchwyty . A na koniec , uważam , że jest to powiązane z tym preparatem aby go rozreklamować . Pozdrawiam Bartek
    2 punkty
  3. Krok trzeci jest powtórzony 3 razy. Zmień opisy 4 i drugi 4.
    1 punkt
  4. Witam serdecznie , w moim q5 przestało z dnia na dzień działać otwieranie i zamykanie klapy bagażnika gestem nogi pod zderzakiem. Wcześniej zdarzało się że nie chciał załapać i kilka razy musiałem machnąć żeby się otworzyła ale teraz już jest zero reakcji . Czy ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? Z góry dzięki za wszelkie info co można z tym zrobić
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. No dobra ale pod jaki numer dzwoni samochód? Ja raz przez przypadek kliknąłem pomoc techniczną z podłączonym telefonem to zaczęło dzwonić do USA i pobrało trochę PLN`ów btw ja mam tak zrobioną konwersje, że sos świeci mi na zielono.
    1 punkt
  7. Tak, ja u siebie miałem już to wyłączone jak kupiłem. Jak odhaczysz [09] - > Bajt 06 -> Bit 4 (Sidemarker_via_lcm active) -> uncheck powinno działać
    1 punkt
  8. Kody do wyłączenia komunikatów na starcie 5F-Information Electr. > Adaptation - 10 > ENG167432-MAS19887-RSE_configuration-Display info window for current privacy settings Disable profile selection: unit 5F - Adaptation > - Vehicle function list BAP: IAA PSO 0x52 msg bus > not activated IAA PSO 0x52 > not activated - Vehicle menu operation: Menu IAA PSO > not activated Menu IAA PSO clamp 15 off > not activated Menu IAA PSO over threshold high > not activated
    1 punkt
  9. Ani to ani to. W Q5 FY masz quattro ultra czyli coś co działa odwrotnie niż haldex a wiec odłącza tylną oś w przypadku kiedy komputer uzna, że napęd nie jest konieczny.
    1 punkt
  10. "Ultra" czyli najwieksze gówno jakie wypuściło Audi, taka dostałem dzis informacje od firmy zajmujacej sie naprawa napędów.....czeka mnie naprawa tego dziadostwa.
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie