Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Z tego co się orientowałem to po lifcie(2021) masz już tylko Esim.
    2 punkty
  2. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  3. Zieloną kontrolke masz ale SOS nie masz. Spróbuj zadzwonić przez SOS a się przekonasz. Jak zmienisz na jednostkę EU to wtedy będzie. Na 100% powiem jak zmienię. Brak czasu. Co do modułu od bramy przeszukaj moje poprzednie posty. Jest do ogarnięcia. Nic nie montujesz w aucie, dodatkowy nadajnik dodajesz do sterownika przy bramie. Działa bardzo fajnie. Szybki montaż.
    1 punkt
  4. Ad 1 Mapy będą działały na jednostce ze stanów, tylko, ktoś za kasę musi Ci te mapy tam wgrać. ad2 Ustawiać możesz wszystko, jako gość. Auta z USA na rynku europejskim nie zarejstrujesz i odwrotnie. Póki co. Jedyna szansa, że ktoś stworzy jakąś możliwość, żeby jakoś się przez sieć zalogować do sieci w USA. I potwierdzić użytkownika głownego. To jest czynność jednorazowa, potem już by wszystko działało, aż do kolejnej zmiany głównego użytkownika. ad3 radia cyfrowego w jednostce z usa nie ma, oni tam mają satelitarne. Jednostka europejska ma radio cyfrowe. Ciągle jestem przed zmianą, mam jednostkę EU ale nie mam czasu. Karty esim nie zmienisz. W jednostce EU jest karta esim firmy Cubic Telecom, ale firma ta nie widzi Vin z usa i odwrotnie. Generalnie ich auta z usa nie interesują. ad4 moduł będzie działał jak do sterownika bramy dołożysz mały moduł kosztujący 200 parę złotych, który będzie wychwytywał innej częstotliwości nadawany przez Twoje audi. Jakby co służe pomocą tel. 606923808
    1 punkt
  5. Nad tymi numerami Pxxxx nie zastanawiałem się, nie zwracałem uwagi więc nie mam zdania. Te 1230 mogłoby pasować do 30 grudnia jako daty wydania, ale to 1160 już tutaj nie pasuje no i oczywiście numer ten jest mniejszy, ale to wcale nie jest powiedziane, że większy ten numer to nowsze mapy, może to oznacza coś zupełnie innego albo np. mapy online mają swoją numerację a te pobierane swoją (inną). Może ktoś inny wie co to oznacza, ja tylko wymyślam na poczekaniu
    1 punkt
  6. To jest pomieszane faktycznie i nie tylko w koncernie VW zresztą. To jest najnowsza mapa, którą oznaczają jako 2025. Tyle, że to tylko zapewne należy rozumieć w ten sposób, że w przyszłym roku będzie w jakimś sensie aktualna. Być może takim, że na początku 2025 nie będzie nowszej niż ta. Natomiast zauważ, że do pobrania jest w tym, czyli 2024r. i ta sama mapa jest bodajże od lipca dostępna. Jak już ją jednak instalujesz to dowiadujesz się dopiero na jaki czas są zaktualizowane tak naprawdę dane mapy i to jest właśnie grudzień 2023 jak pokazuje. U mnie mam tą samą mapę i to jest najnowsza, one oczywiście są do tyłu w porównaniu z mapami online. Ale za to dostępne zawsze i bez żadnych kombinacji ani dostępu do Internetu, plus aktywny tempomat się nimi kieruje, więc dla tych co używają jest ważna choćby z tego powodu. Na koniec masz wersję bazy, która już jest, tutaj jest z tego co wiem data wydania, która jest jednak wcześniejsza niż ta od kiedy można mapę pobrać. To by pasowało do tego, że aktualna mapa jest do pobrania od lipca, że może mieć datę wydania z maja, już to kiedyś zaobserwowałem. To by oznaczało, że masz już tą mapę wgraną. Sprawdzę jeszcze w aucie później, co mi na tym ekranie pokazuje i dam znać czy najnowsza to właśnie ta, którą już masz...
    1 punkt
  7. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  8. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  9. Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam
    1 punkt
  10. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf
    1 punkt
  11. Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!
    1 punkt
  12. Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie