Skocz do zawartości

holek

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Opole

Ostatnie wizyty

1 557 wyświetleń profilu

Osiągnięcia holek

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. holek

    Wycieraczki

    Przerabiałem temat tydzień temu w swoim samochodzie - zatarte tuleje w mocowaniu wycieraczek. Krótka instrukcja: 1) zdemontować pióra 2) ściągnąć uszczelnienie 3) założyć nakrętkę 4) zbić trzpień 5) wymyć (wd40, rost off odrdzewiacz) 6) przesmarować smarem miedzianym W moim przypadku pomogło, choć od strony lewej musiałem parokrotnie zbijać i podciągać śrubę. Powodzenia!
  2. Filtr wymieniony! Jeszcze jedno małe pytanie: Jak podciągnąć- gdzie linkę hamulca ręcznego, strasznie wysoko muszę ja zaciągnąć pozatym hacze o podłokietnik ;/ Co do zamulania zaobserwowałem ze wystarczy zgasić silnik i ponownie uruchomić i jest wszystko ok. I jeszcze jedno z egr zauważyłem wyciek oleju.
  3. Witam, po około rocznym użytkowaniu audi zaczynają się schody. Po odwiedzeniu paru mechaników by zczytać błędy (większość nie widziała błędów bądź błąd nieznany) w końcu się udało. Po krótce moje problemy: 1) Auto traci moc, nie zależnie od rozgrzanego / zimnego silnika samochód chodzi jakby bez turbiny, czasami zapali się kontrolka silnika lecz nie zawsze. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnik pracuje normalnie, a kontrolka silnika nie zależnie raz świeci przy braku mocy a kolejnie mocy brak i kontrolka nie świeci. Poczytałem obstawiano na przepływomierz powietrza wg zaleceń odpiąłem wtyczkę podczas pracy silnika, no niby jakaś mała różnica w pracy silnika na wolnych obrotach była więc chyba raczej sprawny. 2) kod 17996 zawory zawieszenia silnika (N114) / (145) poszperałem po forach, opisują uszkodzoną poduszkę pod silnikiem, brak styków itd; Zauważyłem że przy uruchomieniu auta i jego gaszeniu lekko zakołysze silnikiem (samochodem). Moje pytanie brzmi następująco: - czy zmostkowanie we wtyczce (w dwóch) do posuszek usunie błąd? (oczywiście tylko z historii błędu) - czy wymienić jedną z poduszek (uszkodzoną) , czy za razem dwie? A może jeśli nie jest to jeszcze na tyle uciążliwe nie wymieniać i tylko zmostkować? - jeśli wymiana to czy poduszkę z czujnikiem zastąpić poduszką bez czujnika, o wiele tańszą - 450zł a 150zł jest różnica. 3) kod 17932 - Przekaźnik pompy paliwa (J17): przerwa / zwarcie z masą, Sporadyczny. A więc: - naczytałem się o sprawdzeniu instalacji, przelutowaniu ścieżek przekaźnika, przeczyszczeniu styków, a może warto go po prostu wymienić i od tego zacząć? - czy naprawdę tak ciężko się do niego dobrać rozkręcając pokrywę w podszybiu? - czy mogłyby ktoś podać jego dokłądny symbol - w hurtowni wymagane by kupić - a może to cudo jest odpowiedzialne za moje problemy z mocą? 4) kod 18027 - Przekaźnik świec żarowych (J52) przerwa / zwarcie z masą, Sporadyczny. A co to? Na koniec dodam rozrząd wymieniony od razu po zakupie, czyli jakieś rok temu, filtry, oleje wymienione 2 miesiące temu oprócz filtra paliwa, który właśnie jadę wymienić (około 10tyś temu był wymieniany). Co do świec żarowych to zostały wymienione na nowe przed zimą w 2011. Błędy zostały skasowane i po tygodniu - kolejnym odczycie pojawiły się znów. PS. Co do przebiegu samochodu to około 190tyś, bynajmniej tak wyświetla w załączniku foto z błędami. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie