Skocz do zawartości

radiann

Użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi Q5
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    163
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radiann

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuję podsufitki w dobrym stanie do A4 (b6) sedan bez szyberdachu i z oświetleniem przy osłonach przeciwsłonecznych - kolor jasnoplatynowy szary nr oryginału 8E5 867 505 S 2BH. Moja niestety się rozkleiła. Ewentualnie może być cały kpl. środek czarny oczywiście bez siedzeń i boczków drzwi. pozdrawiam
  2. Z tego co napisałeś może to być wytarta szklanka (popychacz) i krzywka lub krzywki wałka rozrządu. Na wiosnę miałem podobne objawy i była wytarta jedna szklanka i krzywka na tym zaworze.
  3. Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po wyłączeniu zapłonu przez jakiś czas około 3 - 5 min. słychać jak "chyba" klapy w układzie nawiewu się nie mogą zamknąć. I pytanie czy sterowanie tymi klapami jest realizowane przez sterownik klimatyzacji czy jest to realizowane przez inny układ, i pytanie drugie czy możliwe jest oberwanie "tych" lub jedej przysłony (klapy) ponieważ podczas jazdy ewidentnie z okolic deski rozdzielczej dochodzą dzwięki takie jak by coś się luźno przemieszczało. Dzwięk jaki słychać kojarzy mi się z dźwiękiem jaki wydaje dysk komputera podczas pracy, bardziej to takie trzaski. Dzięki za podpowiedzi
  4. Witam Jak wymienić całą listwę z oświetleniem tablicy rejestracyjnej w sedanie. Niestety podczas demontażu jednej z lampek oświetlenia tablicy uszkodziłem całą listwę (popękała w okolicy śruby mocującej lampkę). Jak by ktoś miała taką listwę na zbyciu jestem zainteresowany. pozdrawiam
  5. Olej zmieniłem i może minimalnie jest lepiej (ale też temp. na zwenątrz jest wyższa), ale to raczej nie olej tylko mechaniczna sprawa. na razie jeżdżę i zobaczymy co będzie dalej się działo. pozdrawiam
  6. Witam Mam problem ze skrzynią biegów (A4 1.9 tdi - 96kW) na razie nie duży, ale jest. Skrzynia jest 5-cio stopniowa i wszystko niby jest ok, ale jak jest zimny olej w skrzyni jest problem z włączaniem II i III biegu i to tylko w górę, redukcja bez problemu. Jak się zagrzeje olej problem ustępuje. Sprzęgło nowe, ale to nie jest od sprzęgła raczej zależne bo tylko dwa przełożenia. Zmieniać olej czy to synchronizatory? dzieki i pozdrawiam
  7. Dzięki za odpowiedź Tak też już zacząłem do tego podchodzić, ale sprawdzić nie zaszkodzi jak inni mają. pozdr. radiann
  8. witam Jak bym mógł to proszę o informacje czy Wy też tak macie u siebie. A4 / 96 kW 1.9tdi - podczas jazdy w takich warunkach jak ostatnio mamy tzn. temperatura poniżej -10 st.C silnik osiąga tem. załóżmy 90 st. i niby jest ok, ale po zatrzymaniu i pracy silnika na biegu jałowym czy to w korku czy na chwile na światłach, temperatura silnika w oczach spada. Dzieje się tak w sytuacji jak ogrzewanie jest w trybie auto, jak zmienię na ręczne sterowanie i zmniejszę intensywność nadmuchu lub wyłącze całkowicie to temperatura utrzymuje się na niezmienionym poziomie lub nieznacznie spadnie, ale w trbie auto przechłądza silnik i to bardzo. Termostat w zeszłym sezonie zimowym wymieniałem dwa razy bo za pierwszym razem bez zastanawiania stwierdziłem termostat, zakupiłem drugi orygianł i nic. Potem zmieniłem czujnik tem. cieczy też dwa razy i za drugim razem również orygianał no i w zeszłym roku zima się skończyła to i problem się rozwiązał, teraz problem (chyba problem) powrócił. Srawdzałem w innych autach i tak Audi Q5 3.0 tdi jest tak samo, A3 1,9tdi tak samo i o zgrozo dwie Octavie 2.0 tdi problem nie występuje. za informacje i podpowiedzi z góry dzięki pozdr. radiann
  9. witam koła to raczej nie mają z tym nic wspólnego ponieważ u mnie to drganie występuje tylko na postoju pozdrawiam
  10. Witam Nawiązując do drgań, u mnie pojawiło sie coś na wzór mrowienia nadwozia (takie odczucie). Nawiarstwia się to odczucie jak silnik jest w stanie normalnej temp. roboczej 90 st. na zimnym brak objawów, ale to akurat wydaje się być uzasadnione. Drgania nie występują pod obciążeniem. Przebieg to 215 tyś. km. Dawki paliwa na biegu jałowym w normie, jako tako nie widać żadnych objawów ze strony układu zasilania. Edit: zapomniałem pozdrawiam i dzięki za pomoc
  11. Pomiar wykonałem na ciepłym silniku zaraz po jeździe. dzięki jeszcze raz za informacje
  12. dzięki za fatygę i informację, u mnie sprawa się wyjaśniła multimetr, którym wykonałem pierwszy pomiar poprostu był nie dokładny. Sprawdziłem innym i napięcie jest 14,1V. jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  13. Witam Może temat już był poruszany, ale nic nie mogę znaleźć. Mianowicie jakie jest wlaściwe napięcie ładowania? Czy jest to tak jak w większości pojazdów 14,2V czy ewentualnie dopuszczalne jest inne. Przed chwilą założyłem nowy alternator Bosch i jak dla mnie to napięcie bez obciążenia na poziomie 13,9V jest za małe. dzięki za informacje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie